Publiceret den: 01-02-2024
I sit nyeste bidrag til selvudviklingsverdenen præsenterer Justyna Debrowska, certificeret psykoterapeut og erfaren stewardesse, sin selvhjælpsbog, der adresserer psykiske udfordringer og følelsesmæssige smerte.
Bogen, ´Evigt lys´, rummer personlige beretninger om livets op- og nedture, suppleret med psykologisk baseret information samt selvudviklingsøvelser og fine citater. Forfatteren deler indsigter og erfaringer, der strækker sig fra personlige oplevelser til dybdegående psykologisk viden, og læseren guides gennem selvudviklingsøvelser og berigende citater for at skabe en helhedsoplevelse af forståelse, refleksion og vækst.
"Hvis min nøgenhed kan klæde andre på til et godt liv, fortæller jeg gerne om min personlig udvikling, selvom det indebærer at åbne op omkring min egen sårbarhed, i håbet om, at min erfaring kan inspirere og støtte andre på deres vej mod et vellykket liv," udtaler Justyna.

Med flere års dybdegående erfaring som psykoterapeut har Justyna undersøgt og behandlet psykiske smerter og følelseslivet. Bogen udspringer af hendes effektive programmer, designet til både unge og voksne, der konfronteres med forskellige former for psykiske gener.
"Vi mennesker er ikke så forskellige, som vi ynder at fortælle os selv," siger Justyna. "Tanker skaber følelser, følelser skaber handlinger, og det er vores tanker, som vi skal forstå og ind imellem tøjle."
Bogen beskriver, hvordan mange af os bruger uforholdsmæssig meget tid på spirallignende tankemønstre og ubæredygtige bekymringer. Justyna deler enkle kneb, der kan hjælpe med at slippe fri af de lænker, der fastholder os i mønstre af overtanke og overanalyse.
Justyna Debrowska bringer en unik tilgang til selvudvikling, der integrerer hendes erfaring som psykoterapeut og hendes liv som stewardesse. Hendes bog er ikke blot et værktøj til at forstå tankerne bag følelserne, men også en invitation til at bryde fri og skabe et mere bevidst og frit liv.
For yderligere information, anmeldelseseksemplarer eller interviewforespørgsler, bedes medier kontakte:

Justyna Dubrowska
Mail: lalounu@gmail.com