Ved at distribuere pressemeddelelser via presseudsendelser.dk giver du din pressemeddelelse den bedste start på livet.
Igennem vores pressedistributionsværktøj vælger du selv, hvilke journalister og redaktioner din pressemeddelelse skal sendes til. Vores medieliste indeholder over 1.500 danske medier, og du kan selv bestemme, hvilke medier der skal modtage din pressemeddelelse. Dog er det meget vigtigt, at du tænker over, hvilke redaktioner og journalister der kunne tænke at ville bringe din pressemeddelelse – Det gælder om at ramme lige præcis de journalister og redaktioner, som på vegne af deres læsere, seere og lyttere kan se det interessante i netop din historie.
Derfor anbefaler vi altid, at du gør dig tanker om hvilke medier, som netop er din målgruppe – undersøg markedet og lav en liste via dit login på presseudsendelser.dk over de medier, du vil distribuere dine pressemeddelelser til. Når du er logget ind på presseudsendelser.dk, kan du nemt tilgå listen over medier og danne dig et overblik over de forskellige brancher.
Du kan også se medielisten her, selvom du ikke er logget på.
Distribution via presseudsendelser.dk
Distributionen af dine pressemeddelelser gøres nemt og overskueligt fra dit login her på presseudsendelser.dk – Har du ikke allerede et login, kan du oprette et gratis her. Vores distributionssystem er udviklet, så det er nemt at bruge, og vi tilbyder forskellige løsninger alt efter, hvor mange pressedistributioner du har brug for – Du kan se vores løsninger her.
Har du brug for hjælp til at vælge medier, eller ønsker du, vi skal hjælpe dig med at få din pressemeddelelse udfærdiget, skal du ikke tøve med at kontakte os – vi kan hjælpe fra start til distribution.
Efter distributionen af din pressemeddelelse
Så snart din pressemeddelelse er udsendt til de ønskede modtagere, er distributionen færdig. Finder de medier, som du har sendt pressemeddelelsen til, din pressemeddelelse interessant, vil den blive bragt eller omtalt.
Ønsker du at overvåge, hvilke medier der bringer din pressemeddelelse, tilbyder vi også medieovervågning. Det fungerer ved, at vi indsamler de klip, der er blevet bragt i medierne og sender disse til dig. klippene er dine synlige og håndgribelige beviser på, at mediet har omtalt dig eller din virksomhed - Du kan læse mere om Medieovervågning her.
Din pressemeddelelse vil også efterfølgende blive synlig på presseudsendelser.dk og blive arkiveret i vores online arkiv.