Publiceret den: 25-01-2024
>>> MÅ IKKE PUBLICERES FØR TORSDAG D. 25/1-2024 KLOKKEN 20:00 nske tv-program, Løvens Hule, står EventyrCykler og deres samarbejdspartner, OnBike, stærkere end nogensinde. Denne milepæl markerer et nyt kapitel for EventyrCykler, en innovativ cykelproducent fra Odense, og OnBike, en anerkendt cykelforhandler fra Svendborg.

OnBike Oplever Stigende Efterspørgsel efter El Ladcykler
EventyrCykler, grundlagt af Jannick, har siden sin begyndelse arbejdet tæt sammen med OnBike. Denne samarbejdspartner, ejet af den erfarne Asger, har i den seneste tid oplevet en markant stigning i efterspørgslen på el ladcykler. Denne udvikling afspejler en voksende interesse i Danmark for el ladcykler som et miljøvenligt og praktisk transportalternativ.

Kunder Rejser Langt for at Prøve EventyrCyklers Cykler
Interessen for EventyrCyklers og OnBikes el ladcykler begrænser sig ikke kun til Svendborg. Kunder fra hele landet rejser langt for at opleve kvaliteten af disse banebrydende cykler. Børnefamilier ser især potentialet i el ladcykler som et bæredygtigt alternativ til en anden bil.

El Ladcykler - Et Symbol på Grøn Omstilling
El ladcyklerne, særligt modellen 'Klods Hans', er blevet et symbol på den grønne omstilling inden for transport. Kendetegnet ved fremragende bremser og høj kvalitet, tilbyder disse cykler en sikker og miljøvenlig løsning på moderne transportbehov. "Vi har mærket en stor efterspørgsel på vores elladcykel Klods Hans, og tilbagemeldingerne er overvældende positive," siger Jannick fra EventyrCykler.

Investering i Transport og Sikkerhed
For OnBike er det essentielt ikke kun at sælge cykler, men også at sikre kundernes tryghed og tilfredshed. "Vi tilbyder løbende testkørsler, så kunderne kan føle sig sikre i deres valg af cykel," forklarer Asger fra OnBike.

Denne kundecentrerede tilgang har bidraget til virksomhedens succes og styrket forholdet mellem forhandler og kunde.

Fremtiden for EventyrCykler og OnBike
Med succesfuld eksponering i Løvens Hule og en stigende efterspørgsel på el ladcykler, ser fremtiden lys ud for EventyrCykler og OnBike. Begge virksomheder er dedikerede til at levere kvalitetscykler og fremme grøn transport i Danmark.
Onbike

Onbike