Publiceret den: 25-01-2024
>>> MÅ IKKE PUBLICERES FØR TORSDAG D. 25/1-2024 KLOKKEN 20:00 r netop været i rampelyset i det populære tv-program "Løvens Hule". I forbindelse med denne markante begivenhed, ønsker vi at fremhæve vores frugtbare og langvarige samarbejde med Buhl Cykler, en af de første og mest succesfulde forhandlere af vores el ladcykler.

Buhl Cykler, baseret i Aarhus og ledet af den erfarne Claus, har spillet en afgørende rolle siden begyndelsen af EventyrCyklers rejse. Deres engagement i at fremme el ladcykler har været en hjørnesten i vores fælles succes.
El Ladcykler - En Voksende Tendens
El ladcykler er blevet et stadigt mere synligt element i det danske landskab, ikke kun i Aarhus, men også langt ud over bygrænserne. Denne voksende popularitet afspejles tydeligt hos Buhl Cykler, hvor efterspørgslen har nået nye højder.

Claus fra Buhl Cykler understreger, "Markedet for el ladcykler har vokset sig stort, og vi oplever nu en bred interesse, der strækker sig ud over de traditionelle kunder som institutioner. Næsten hver anden carport i området huser nu en el ladcykel."
Langdistance Interesse og Diversificering
Med en indsigt i markedets udvikling, har Buhl Cykler udvidet deres sortiment for at imødekomme den stigende efterspørgsel. EventyrCykler, som er blevet et populært valg blandt børnefamilier og miljøbevidste forbrugere, er nu en fast del af deres tilbud. "Folk kommer langvejs fra for at prøve vores EventyrCykler. De ser dem som et miljøvenligt alternativ til en bil," siger Claus.

Mere end Bare Salg - Fokus på Oplevelse og Sikkerhed
Hos Buhl Cykler lægger man stor vægt på kundeoplevelsen og sikkerheden ved deres produkter. "Vores kunder ønsker at teste cyklerne, føle kvaliteten og sikre sig, at de træffer det rette valg. Det er ikke kun et køb; det er en investering i deres hverdagstransport og sikkerhed," forklarer Claus.

EventyrCykler - Mere end Bare En Cykel
Jannick, grundlæggeren af EventyrCykler, fremhæver også den stigende efterspørgsel på deres flagskib, el ladcyklen Klods Hans. "Vores kunder værdsætter især de pålidelige bremser og det praktiske design. Flere vælger en el ladcykel frem for en ekstra bil, hvilket understreger en grøn og økonomisk tilgang til transport," siger han.
Sammen med Buhl Cykler ser EventyrCykler frem til at fortsætte med at levere kvalitetscykler, der ikke kun imødekommer den nuværende efterspørgsel, men også fremmer en bæredygtig fremtid for transport.
Buhlcykler.dk

Buhlcykler.dk