Publiceret den: 18-01-2024
Njordship gruppen og YachtBroker Network er glade for at kunne annoncere, at de har indgået et strategisk partnerskab. Et partnerskab, der forventes at udvide begge virksomheders indflydelse på markedet for sejl- og motorbåde.
Dette markerer en spændende udvikling for både Njordship Gruppen og YachtBroker Network, som ser frem til at kombinere Njordship Gruppens omfattende produktportefølje med YachtBroker Network’s veletablerede salgskanaler. Den resulterende synergi forventes at øge synligheden og salget af både, samtidigt med at begge virksomheders placering på markedet styrkes.

YachtBroker Network, der har et stort netværk af erfarne bådmæglere og omfattende markedsindsigt, glæder sig til at udvikle samarbejdet. Mikkel Synnestvedt, stifter af YachtBroker Network, udtaler: "Njordship Group er kendt for deres kompromisløse kvalitet og design. Dette samarbejde åbner op for spændende muligheder for vores kunder og styrker vores position som førende inden for bådformidling og salg."

Ved at kombinere Njordship Gruppens solide erfaring inden for maritim forretning med YachtBroker Networks ekspertise inden for yachtformidling og salg, forventer Njordship Gruppen, at partnerskabet vil skabe nye forretningsmuligheder og forbedre de fælles services. Kim Lundin, ejer af Njordship Group, udtaler: ”Jeg ser frem til en spændende rejse for både Njordship Gruppen og YachtBroker Network. Sammen udgør vi en stærk alliance med stort internationalt potentiale. Et potentiale baseret på fælles værdier, der kan åbne nye horisonter og skabe en mere givende rejse for alle involverede parter.”

Om YachtBroker Network:
YachtBroker Network har en veletableret platform for formidling af brugte lystbåde og yachter, samt et stort europæisk netværk af erfarne bådmæglere, der står for professionel rådgivning og service til både købere og sælgere.

Om Njordship Group:
Njordship Group er en førende aktør inden for skibsdesign og konstruktion, der tilbyder skræddersyede og luksuriøse skibsløsninger. Med fokus på innovation og kvalitet har Njordship Group opnået anerkendelse på globalt plan.

Partnerskabet mellem Njordship Group og YachtBroker Network repræsenterer en positiv udvikling inden for maritime cirkler og vil uden tvivl tilføre værdi til både købere og sælgere på bådmarkedet. Begge parter ser frem til at bringe innovative løsninger og en forbedret oplevelse til kunderne gennem dette samarbejde.

For yderligere information kontakt venligst:
Mette Marburger
Kontorleder – YachtBroker Network