Publiceret den: 30-03-2021
Bitten er kørelærer og gift med Peter, og hun ønsker sig inderligt at blive mor, inden hun fylder 40. Det arbejder de på, men projektet tærer på deres ægteskab, og hun føler nogle gange, at hun er alene om drømmen om et barn. En af hendes kolleger på køreskolen får hende overtalt til at adoptere en brugt gadehund, og efterfølgende falder hendes liv fuldstændig fra hinanden. Bitten bliver bombet tilbage til start, da en anden kvinde overtager hendes plads hos Peter i villaen, og hun skal genopfinde sig selv i et koldt kolonihavehus sammen med hunden. Det værste er sket – men måske er det slet ikke så slemt endda?

Louise Roholte (f. 1982) kommer fra Præstø. I 2001 blev hun student. Senere tog hun en bachelor i engelsk og kommunikation, for hun vidste, at hun ville lave noget med ord. Det blev dog først klart, hvad det skulle være, da hun begyndte at skrive fiktion i 2008, og det har hun levet af lige siden. I 2010 fik hun udgivet sin første bog. To år senere kom bog nummer to, og hun havde udgivet tyve bøger for børn og unge, inden hun også kastede sig over skønlitteratur for voksne.

Blinde vinkler udkommer 10. april 2021!

For yderligere info og / eller interesse i gratis anmeldereksemplar eller forfatterinterview kan forlaget kontaktes på:

forlaget.braendpunkt@gmail.com

Læs mere på: www.brændpunkt.dk

Tak for jeres opmærksomhed.

Forlaget Brændpunkt
Jørgen Gylling