Publiceret den: 19-12-2020
Nytårsteltet
Sidste år kunne vi afsløre, at det succesfulde fyrværkerikoncept, Nytårsteltet, udvidede deres vilde og unikke fyrværkerisalg i 5 byer.

Og nu kan vi endelig bringe den gode nyhed; igen i år kan glæde os til, at deres vilde koncept rykker ud i Skalborghallen på Hobrovej, hvor de kommer til at boltre sig på hele 500 kvm.

Allerede i morgen, lørdag d. 19. december, klokken 09.00 slår de dørene op.

"Vi har arbejdet i døgndrift, siden myndighederne meldte ud, at det fysiske salg skal slutte efter den 24. december," forklarer Linthujan Perambalam
Med stor omstillingsparathed er det lykkedes Linthujan og co. at få alt klar på rekordtid, og både varer, containere og de pyntede telte står klar til at tage imod kunderne allerede fra i morgen.

Nytårsteltet kommer til at holde åbent alle dage fra klokken 09.00 - 23.00 frem til 23. december, mens man også holder åbent den 24. december til klokken 14.00.
"Vi kunne godt lægge os ned og græde over, at vilkårene for at sælge fyrværkeri og give en fed oplevelse, er blevet væsentligt forringet med de nye tiltag.
Men vi respekterer myndighedernes retningslinjer, og vi vælger i stedet at benytte os af den positive energi, som vi altid gør. Vi vil gerne hjælpe folk til at få en god og positiv oplevelse – både her i hallen og med det fyrværkeri de køber med hjem," siger Linthujan.

Det skal stadig være en fest at købe nytårskrudt

Nytårsteltet er kendt for at lave det vildeste fyrværkerisalg, hvor det at købe nytårskrudt er en fest i sig selv. Det indebærer normalt også gratis forplejning i form af fadøl, champagne og en lækker børnebar til de mindste, hvor de kan få slush ice, popcorn, slik og meget andet.

"Vi er kede af, at vi ikke kan give forplejning i år, men det betyder blot, at vi har givet den endnu mere gas med priserne. Vores nye mantra er, at vi alle skal fyre corona og det her 2020 med alle de negative ting af h ... til, når klokken rammer 24.00 den 31. december," siger Linthujan. Men det skal stadig være en fest at handle nytårskrudt, og derfor vil man stadig opleve rød løber ved indgangen, personale i jakkesæt og gallakjoler og et kæmpe lyd- og lysshow.

Spar op til 50 % på udvalgte varer

Nytårsteltet er kendte for at have Danmarks bedste priser på fyrværkeri, og i år bliver det faktisk endnu mere udtalt. "Man kommer til at kunne spare over 50 % på udvalgte varer. Vi har virkelig nogle kanontilbud i år, som aldrig er set vildere. Derudover har vi arbejdet et helt år på at lave endnu federe produkter og udvide sortimentet," forklarer Linthujan. Der vil være et bredt udvalgt af alt lige fra knaldperler til børnene til de største batterier på markedet. Nytårsteltet sælger naturligvis kun lovligt og sikkert fyrværkeri, og de er vant til at overholde meget skrappe sikkerhedsregler i forbindelse med salg af fyrværkeri. Derfor er personalet også mere end gearet til at give alle besøgende en både sjov, sikker og ikke mindst tryg oplevelse. "Der vil være afmærkninger i gulvet, engangshansker og naturligvis masser af håndsprit," lover Linthujan.

Corona-venligt fyrværkerisalg

Når klokken slår 14.00 på juleaftensdag lukker det fysiske salg i Århus, Aalborg, Vejle og Horsens, men det betyder ikke, at du skal gå helt i panik over, at du ikke har fået handlet de gode tilbud. Allerede nu har Nytårsteltet åbnet op for deres smarte online-løsning, som er helt simpel: 1. Køb online 2. Vælg den by, hvor du vil afhente dine varer 3. Vis dit ordrenummer ved afhentningsstedet og få udleveret din ordre.

"Fra den 26. december og helt frem til 31. december er det så muligt at hente fyrværkeriet helt trygt og sikkert, hvor vi sørger for at pakke det helt forsvarligt og lige til at tage med i bilen," siger Linthujan. Hvis du ikke har lyst, til eller mod på at begive dig ud i teltet fra i morgen, d. 19. december og frem til og med d. 24. december, er det også allerede nu muligt at bestille dine varer online, og afhente det allerede fra i morgen kl. 09.00. "Vi glæder os helt vildt til at byde folk velkommen – uanset om man kommer forbi Nytårsteltet eller vælger den online-løsning i år," slutter Linthujan.

Du kan se hele Nytårsteltets udvalg her og købe online med det samme på www.nytårsteltet.dk

Hvad: Nytårsteltet Hvor: Aalborg: Hobrovej 435, 9200 Aalborg (v/ Skalborghallen) Horsens: Grønlandsvej 7, 8700 Horsens (v/ Fakta's p-plads) Tilst: Anelystparken 1, 8381 Tilst (v/ Jysk's p-plads) Vejle: Solkilde alle 15, 7100 Vejle (v/ Jysk og Bilka's rundkørsel) Hvornår: 19. - 23. december fra kl. 9-23, 24. december fra kl. 9-14. Online: Alle dage frem til 31. december (afhentning ved teltene)
Arthika
Telefon:41199540