Publiceret den: 14-03-2020
Netfitlive.dk er den nyeste platform for online live træning og et alternativ til alle udøvere, der ønsker at træne hjemmefra med online træning fra certificerede instruktører. Træn hvor og hvornår det passer dig.

Netfitlive indeholder yoga og meditation og der kommer løbende nye træningsformer som fitness og spinning til. Fitness Starter op inden april 2020.

Udøveren kan træne med certificerede trænere og der er både live sessions og alle tidligere træninger lægger til rådighed på sitet. Trænerne er gode til at forklare øvelserne og eventuelle fejl, så alle niveauer kan være med.

Der sendes live streaming fra de enkelte instruktører dagligt. Netfitlive er baseret på en subscription model med en pris på 129 kroner pr. måned. med 14 dages gratis prøveperiode. Man kan til hver en tid afmelde sin gratis prøve eller abonnement. Netfitlive er ikke reklamefinansieret og alle brugere modtager en mail hver måned om ny abonnement periode.

Netfitlive kan streames på alle enheder med adgang til internet og internetbrowser.

For yderligere information kan i kontakte Magnus Riber Skou på +45 26810047

Netfitlive Aps