Publiceret den: 19-06-2019
Ny Dansk ursite for handel med nye og brugte eksklusive ure. Sælg dit ur gratis, eller køb dit nye ur med garanti for en sikker for en tryg handel.
Interessen for de eksklusive klassiske urmærker som Omega, Rolex, Breitling og de mange andre store urmærker lever stadig i bedste velgående.
Ofte har de været dømt ude når nye og epokegørende produkter har gjort deres indtog, og tilbage i 70erne da quartz uret kom på markedet, spåede mange at det mekaniske armbåndsur nu var fortid, det nye quartz ur ville overtage markedet grundet præcision og pris.
Sådan gik det som bekendt ikke, og senere gjorde de radiostyrede quartz ure deres indtog på markedet, ure som løbende blev synkroniseret af et net af radiostationer verden over. Ure med en uhørt høj præcision og med kun +/- 1 sekunds afvigelse over flere år.
Senere så smartphones dagens lys, en stor nyskabelse på mobilmarkedet, det var let at se klokken, og den blev hurtigt et stykke uundværligt personligt accessoires.
Sidst så Smart Watch dagen lys. Et ur der kan fortælle dig om hvordan du har det. Og som ud over mange af de features som vi kender fra smartphones også kan måle din hjerterytme, og kan fortælle dig om du er syg eller rask, jo det er virkeligt et smart ”Watch”
Men hvorfor så købe et mekanisk ur?
Måske kan det bedst sammenlignes med interessen for eksempelvis klassiske sportsvogne kontra de mere prisbillige biler vi ser på de Danske veje. Eller måske de ædle og eksklusive dråber som champagne, Rødvine eller Cognac - kontra de gængse supermarkedsprodukter med ”3 for 100 kr.”
Mekaniske ure er for mange ikke bare en brugs ting - Det er en passion der har ramt tusinde af kræsne feinschmeckere og samlere, også i Danmark. Personer med en fascination for de mekaniske ure og deres spændende historie, ure som i dag købes og sælges fra for blot få tusinde kroner, og op til flere millioner kroner for ur.
Nytur.dk er en ny Dansk salgs side for køb og salg af eksklusive ure, og gratis for alle private brugere. Vi tilbyder også et nyt koncept, ”Sikker handel” hvor nytur.dk gennem et check hos en af vores urmagere, og før ur og penge skifter hænder, garanterer for urets ægthed og stand. En service der sikre både køber og sælger en sikker handel.
Bjarne Vork
Telefon:+45 21732350