Publiceret den: 11-03-2019
Torsdag den 14. marts introducerer Integrator P/S Phocas på det danske marked med en product launch hos Symbion, Østerbro.

Den 14. marts introducerer Integrator P/S en helt ny spiller på det danske Business Intelligence marked. Til arrangementet kan du blandt andet få en demonstration af Phocas, se succeshistorier fra kunder og møde folkene bag. Der vil både være snacks og bobler til gæsterne.

Det er et åbent arrangement, og alle er mere end velkomne til at kigge forbi. Det er en god mulighed for at udbygge sit netværk eller finde sin næste forretningsforbindelse.

Phocas er allerede en anerkendt udbyder i både Australien, England og USA, og nu er turen kommet til Danmark og resten af Norden.

Med introduktionen af Phocas Business Intelligence er det nu blevet de små og mellemstore virksomheders tur. Phocas er for salgsdirektøren, der vil have indsigt i trends og muligheder og se salgsteamets performance, det er for logistikdirektøren, der vil effektivisere sit lager, og det er for producenten, der vil forbedre sin produktionsproces.

Phocas fokuserer på at gøre Business Intelligence tilgængeligt og brugbart for de medarbejdere, der sidder med de konkrete arbejdsopgaver til hverdag, og ikke kun for de øverste ledere eller IT-afdelingen.

Dato
Torsdag d. 14/3 2019