Publiceret den: 31-01-2019
Vil du transporteres med stil på din bryllupsdag? Eller vil du imponere og glæde dit barn med en fed overraskelse, når de træder ud af kirken efter konfirmationen? Så bør du overveje at leje en klassisk bil til den store dag. Heldigvis behøver det hverken være tidskrævende eller voldsomt dyrt at finde en fed og sjov bil at leje til ethvert formål. På hjemmesiden BookAClassic.dk kan du nemlig vælge mellem et stort sortiment af historiske vogne, som uden tvivl vil vække opsigt på vejene.

Drømmebiler til enhver smag
BookAClassic.dk er det første online forum i Europa, der formidler kontakt mellem ejere af klassiske køretøjer og potentielle lejere. Siden 2010 har et hav af tilfredse kunder lejet historiske vogne gennem siden. Det gælder private såvel som erhvervsfolk, der blandt andet har skulle bruge biler som rekvisitter til film, tv og reklamer. Den store succes med konceptet skyldes uden tvivl, at der findes biler til enhver smag på siden. Du finder blandt andet sporty Corvetter, luksuriøse modeller fra Bentley og en fed Jaguar. Du kan dog også kaste dog over nostalgiske vogne fra volkswagen eller Dodge, der vækker minder om en svunden tid. Er du ikke til vintage-biler, findes der også masser af udlejere af moderne biler som eksempelvis BMW’er og Teslaer. Uanset hvordan din drømmebil ser ud, finder du den med andre ord stensikkert her. Et yderligere plus er, at langt de fleste af dem kan lejes i prisklasser, hvor de stort set alle kan være med. Lejerne kan altså få opfyldt alle deres vildeste bildrømme. Og samtidig udlejerne tjene lidt på deres skønheder i garagen, som de uden tvivl har lagt meget passion, energi og ikke mindst penge i.

Sådan lejer du en klassisk bil
Men hvordan bærer du dig så ad, hvis du gerne vil finde en leje-bil hos BookAClassic.dk? Først og fremmest kan du på hjemmesiden vælge, hvilken landsdel du vil søge efter biler i. På den måde får du vist alle de muligheder, som findes i netop dit område. Derudover kan du filtrere din søgning efter dato og begivenhed. Dermed er du sikker på at få vist modeller, der er ledige og passende til formålet. Du kan også sortere efter, om du vil leje en bil med chauffør, eller om du hellere selv vil køre. Du kan naturligvis også søge efter specifikke bilmærker, årgange og antal pladser i bilen. Når du har fundet det perfekte køretøj for dig, booker du den direkte gennem hjemmesiden, hvor du også aftaler afhentningssted og - tidspunkt med udlejer. Alt foregår i trygge rammer, så du som kunde ikke skal frygte for at blive snydt. Når betalingen er på plads, kan du blot glæde dig til at indtage vejene på en lidt federe måde, end hvis du havde valgt den mulighed, din egen garage rummer.
Theis
Telefon:+44 20 3826 8070