Publiceret den: 26-11-2018
Kimber Foods så dagens lys 1. april 2018 hvor Esben Nielsen og Mette Svanberg blev enige om at starte virksomhed sammen. Kimber Foods sætter fokus på kæder som eksempelvis Coop, Meny, Salling Group med flere. Produktsortimentet består af sunde produkter af høj kvalitet som te, en helt ny snacklinje i et lækkert design med mere.

Kimber Foods besidder i dets nuværende form 50 års erfaring indenfor fødevarehandel da begge partnere har rødder hos Emborg Foods i Aalborg og her lærte diversiteten indenfor fødevarer, samt det at importere og eksportere fødevarer til hele Verden.

Fødevarer har fået en helt ny status og der tales om kvaliteten som aldrig før. Mennesker ønsker at leve længere, vi ønsker en sund krop og det er blevet interessant hvilken mad vi kommer ind i munden - her kommer Kimber Foods ind. Vi ønsker at handle med høj kvalitet, gode smagsoplevelser og sunde valg samtidig med at prisen skal være fair og overkommelig.

Vi ønsker gennemsigtighed og at forbrugerne ved hvad de køber. Kimber Foods har høje kvalitets standarder og deres leverandører skal derfor leve op til det. Både varer og produktioner bliver testet for at komme igennem nåleøjet og det arbejder vi rigtig hårdt med.

I mere end 25 år har vi begge arbejdet med internationale samarbejdspartnere og nyder den indsigt det giver i forskellige lande og kulturer. Der arbejdes løbende på at tilbyde nye og spændende varer til vores kunder og det glæder vi os til at introducere mere i det nye år.

Billedtekst: Esben Nielsen & Mette Svanberg

For yderligere information kontakt venligst;

Mette Svanberg
mette@kimberfoods.com