Publiceret den: 15-10-2018
Århus. 15.10.2018. - FotoInsight® tilbyder nu også de populære fotojulekalendere i stående format eller portrætformat. De fleste fotos, der tages med mobiltelefoner, er i stående format. Fotojulekalenderen er den ideelle plads til de skønneste fotominder og en perfekt gave.

Den kreative julekalender-idé

I butikkerne findes der mange forskellige julekalendere, der bliver dyrere og dyrere og fås med forskellige temaer som chokolade, krydderier, parfume eller sexlegetøj. Men hvorfor dog give så mange penge ud på en standardiseret julekalender, når man for de samme eller færre penge nemt kan lave en personlig julekalender? Tiden op til jul egner sig fremragende til at se tilbage på det forgangne år. Med foto-julekalenderne fra FotoInsight kan man hylde personlige minder og oplevelser og endda iscenesætte dem dekorativt med de forskellige skabeloner, der står til rådighed online. Det er næppe muligt at sprede mere glæde.

Fotokalender og julekalender fra FotoInsight®

FotoInsight tilbyder en række fotojulekalendere i høj kvalitet – for eksempel:

- Ferrero® fotojulekalender fra 239 kr, med et udvalg af Ferrero Küsschen®, Ferrero Rocher® og Raffaello® i størrelserne A4 og XXL i stående eller liggende format.

- kinder® fotojulekalender fra 169 kr, med chokoladeoverraskelser fra kinder Schokolade®, kinder Country®, kinder Bueno® og kinder Schoko-Bons® i størrelserne A4 og XXL i stående eller liggende format.

- Fyld-selv-fotojulekalender XXL til 22,99 €, 48 × 36 × 3,5 cm stor, i stående eller liggende format.

- Chokoladejulekalender med personligt foto fra 89,- kr, i liggende format.

- Fotojulekalender uden chokolade fra 79,- kr, til 25 billeder i tværformat i størrelse A4 (35 x 24 cm) og A3 (42 x 29,7 cm) i stående eller liggende format.

Fotojulekalendere fra FotoInsight fremstilles af opalin i høj kvalitet med silkemat overflade og trykkes digitalt. Julekalendere med dine egne fotos fås fra 89 kr (plus leveringsgebyrer) på http://fotoinsight.dk/fotokalender.html

Om FotoInsight®

FotoInsight Ltd blev grundlagt som en tysk-britisk joint venture i september 2003 i den europæiske højteknologi-region Cambridge. Som online fotoudbyder trykker FotoInsight billeder og gaveidéer med kundernes egne fotos, som for eksempel personlige fotokalendere og fotobøger. I 2010 introducerede FotoInsight den første fotojulekalender og har sidenhen år for år udvidet sit tilbud af personlige julekalendere med en støt stigende omsætning inden for fotobøger og fotokalendere.
Klaas Brümann, Lic Eco, MBA. Direktør
Telefon:36 98 11 03