Publiceret den: 29-09-2017
I aften er der premiere på Danmarks mest skræmmende haunted house. Se frem til en horrorlabyrint bestående af mere end 40 rum af rendyrket horror og rædsel. Alt sammen i en nedlagt fabrik i Mørkedalen i udkanten af Vejle – midt i en uhyggelig skov hvor ingen kan høre dig skrige...

DYSTOPIA HAUNTED HOUSE er et interaktivt totalteater hvor man som besøgende selv er en del af fortællingen. Du træder ind i mørk og dyster horrorlabyrint og møder monstre, zombier og andre væsner fra dine værste mareridt. Med baggrund i psykologisk forskning fra Aarhus Universitet og over 15.000 skræmte gæster, har vi arbejdet hårdt for endnu engang at skabe den ultimative horroroplevelse!

”Efter vores trailer er kommet ud er billetsalget gået helt amok. Hvilket betyder at alle 800 billetter her i weekenden er revet væk, og vi kan derfor nu melde total udsolgt i weekenden” fortæller Jonas Bøgh, der er en af arrangørerne, som glæder sig til at byde gæsterne velkommen fra kl. 18:30 i aften.

Vores trailer er nået ud til mere end 600.000 personer og har fået mere end 200.000 visninger. Se den selv her: https://www.facebook.com/DystopiaEntertainment/videos/1459872050765297/

I er meget velkomne til at komme forbi og følge forberedelserne. Blot kontakt os - så finder vi ud af noget. Relevante tidspunkter i aften:
Kl. 13:30 De frivillige kommer og gøre sig klar
Kl. 15:00 Den første zombie er klar
Kl. 18:30 Åbent og de første går igennem
Kl. 22:00 De sidste gæster går igennem
Kl. 00:00 Fælles afslutning for alle frivillige

Kontaktoplysninger og mere info:
www.DYSTOPIA.dk
www.facebook.com/DystopiaEntertainment