Publiceret den: 03-02-2017
Det danske markedsføringsbureau Clickster ApS styrker virksomheden med tiltrædelsen af Partner & COO Henrik Lind pr. 1. februar 2017. Henrik har 23 års erfaring med forretningsudvikling, driftsoptimeringsprocesser, projektstyring samt implementering af strategier i organisationer, hvorfor ansættelsen er et led i udviklingen hos Clickster ApS. Han har været tilknyttet Clickster ApS siden opstart, som Advisory Board Member og har derigennem et dybdegående kendskab til virksomheden.

”Vi er meget glade for at byde Henrik Lind velkommen i partnerkredsen og vi har store forventninger til det fremtidige samarbejde, som helt klart vil styrke Clickster ApS og vores kunder både på kort og lang sigt.”, udtaler partner & CEO, Simon Høxbroe og partner & adm. dir., Carsten Christensen.

Clickster ApS beskæftiger sig med online markedsføring og har en mission om, at alle skal have råd til online markedsføring. Det eksisterende marked er forbundet med kompleksitet og store omkostninger, hvilket Clickster ApS ønsker at gøre op med. Dette via kreative kampagner og faglig viden, som gør forskellen i et marked, hvor det er let at blive overset.

”Der er et stort behov i markedet for skræddersyet online markedsføring og rådgivning. Clickster ser mulighederne i at annoncere for alle virksomheder – store som små – og tilpasser løsningerne individuelt til den enkelte virksomhed. Vi lægger vægt på, at lave en online marketingstrategi til alle vores kunder. For os er det vigtigt at være samarbejds- og sparringspartner.
Vi vil gerne sikre, at alle vores kunder kommer godt i gang med at tjene penge via deres online markedsføring, eller videreudvikler sig, for de, som er godt i gang allerede.
Jeg har glædet mig til at starte i mit nye job og bidrage til at styrke og videreudvikle Clicksters position i markedet”, udtaler Henrik Lind.

Henrik Lind kommer til Clickster ApS fra en stilling som udviklingsdirektør hos Dansk Revision i Aalborg, hvor han hjalp virksomheder med at fokusere på forretningsudvikling, salg og medarbejderudvikling.

For yderligere information:

Henrik Lind