Publiceret den: 10-09-2018
Du som er i himlen
- Os der er tilbage

En fortælling af Pernille og Poul Offersen,
om at finde plads og glæde i livet efter at have mistet.

Se Ekstra Bladet i dag den 10/9
Se GO´ morgen Danmark den 11/9

Bogen Du som er i himlen - Os der er tilbage, er en bog der omhandler livet efter at have mistet. Bogen er skrevet af far og datter og udkommer d. 10/9-2018. Pernille på 20 år og Poul Offersen udtaler sig om sine egne erfaringer omkring sorg på baggrund af deres bror og søns død d. 26/2-2012. På baggrund af bogen tager de ud i landet og holder foredrag, som skal hjælpe andre mennesker i sorg.

Om bogen:
”Sorg er en kæmpe stemningsdræber. De fleste ved ikke, hvad de skal sige, når de møder men-nesker i sorg. Når jeg møder nye mennesker, som spørger, om jeg har søskende, siger jeg nej, og hvis de så lære mig at kende, så fortæller jeg dem min historie.”

Sådan siger Pernille Koustrup Offersen, som mistede sin bror i en voldsom trafikulykke, da hun var 13 år gammel. Hendes 18-årige bror, Kenni, var på vej hjem fra byen med tre kammerater, da de kørte galt en nat i februar 2012. Alle fire drenge døde i ulykken.

Det er fuldstændig ubærligt at miste sit barn, og for Kennis far, Poul Offersen, har det betydet en gennemgribende ændring af prioriteter. Han har solgt den virksomhed, han selv har opbyg-get gennem 20 år, og han har fået et markant anderledes syn på livet. Fra at have haft fokus på bundlinjen, har han nu fokus på at få det bedste ud af livet hver dag.

I løbet af den sorgbearbejdelse, de begge to har været igennem – og som de vil være i resten af deres liv – har de besluttet, at de gerne vil hjælpe andre i stor sorg ved at fortælle deres histo-rie.

Ved interesse kontakt:
Tlf.: 40187091 eller på e-mail: poul@posparring.dk eller pernilleoffersen@gmail.com

Du som er i himlen – Os der er tilbage af Pernille og Poul Offersen, i samarbejde med Henriette Bendix. 276 sider, vejl. Pris 249,-. Layout og opsætning af Jette Lægaard. Forsidefoto maleri af Marie Ellermann. Bogen kan købes hos boghandelen og distribueres af bogforlaget.dk Kontakt: 40187091 eller…… Læs mere om projektet på www.facebook.com/kkoforedrag/ og https://posparring.dk/kb-bogen.html
Poul Offersen

KKO Foredrag