Publiceret den: 06-08-2018
Arrangørerne bag “Kærlighedsmarchen” vil synliggøre, at vi er tættere på hinanden end debatten på Christiansborg giver indtryk af – vi oplever, at københavnerne i hverdagen på tværs af etnicitet, kultur og religion arbejder godt sammen, hjælper hinanden, hygger sig, griller og drikker kaffe sammen, at vi har respekt for hinanden og lever side om side med nysgerrighed for hinandens værdier.

Det fællesskab vil arrangørerne gerne fejre med en kærlighedsmarch gennem København, der fejrer samhørigheden blandt københavnerne;

Marchen er en kollektiv glad oplevelse, der kan genoprette en mere nuanceret stemning i det offentlige rum, med taler og underholdning fra alle dele af vores samfund.

Marchen finder sted:

Blågårds Plads d. 12. august kl. 13.00

Marchen går fra Blågårds Plads til Nørrebroparken, hvor der er taler og underholdning frem til kl. 15.00.

• Imam Naveed Baig
• Præst Paul Heden Friis
• Jordemoder Noura Bendali
• Formand for Friskoleforeningen Peter Bendix
• Musiker Isam B sammen med VerdensBørn Grundskole børnekor

Alle københavnere, der vil være med til at fejre vores fællesskab på denne dag, er velkomne til at deltage i marchen på Blågårds Plads kl. 13.00, hvor marchen begynder.
Lamia Ibnsain
Telefon:27 63 19 32