Publiceret den: 12-06-2018
Nyt dansk spil giver dig, i bedste PokémonGo-stil, mulighed for at scanne, indsamle og race med alle de fede biler du ser på gaden!

Scan, Saml og Kør!
Biler er omdrejningspunktet i StreetCars, som netop er udkommet i en tidlig og eksklusiv dansk version til iOS og Android. Konceptet er et simpelt, “nemt-at-lære, svært-at-mestre”, multiplayer-spil, hvor bilglade spillere kan scanne fede biler direkte fra gaden og race med dem mod hinanden på kryds og tværs i alt fra hæsblæsende byløb til snørklede bjergbaner.

Under hjelmen på StreetCars-scanneren ligger en toptunet indsamlingsmotor, som på et splitsekund scanner en bilnummerplade, henter alle matchende stats og skaber en super lækker model i spillet. Herefter kan den tunes, pimpes og bruges til at udfordre vennerne i kampen om prestige, rankings, håneret og fede in-game spoils.

Danskerne kan gøre StreetCars verdensklasse!
Trods det umiddelbart stærke koncept, så ligger nøglen til success hos alle bilglade danskere; ?“Hvis StreetCars skal have en chance i kampen mod de største mobilspil i verden, så har vi virkelig brug for alle bilglade danskeres hjælp. Jo flere der er klar på at scanne og race denne sommer, jo større udviklingsgrundlag har vi frem mod næste års globale lancering” ?siger CEO i Donkraft Digital, Kristoffer P. Nielsen.

Crewet bag StreetCars
Bag StreetCars står Donkraft Digital, som er et joint-venture bestående af et talentfuldt og erfarent hold danskere, som endvidere støttes af et potpourri af nogle af Danmarks mest prominente engel-investorer, der bl.a. tæller Unity-medstifter David Helgason og Vivino-medstifter Theis Søndergaard.

Fakta om StreetCars
- Pris: Gratis