Publiceret den: 30-06-2017
Vi hedder Guldlok, vi er Sanne Gottlieb og Halfdan E og vi kommer med pop!
Musik som rykker, en god sang, en dansk tekst og et godt glimt i øjet.

Sådan et nummer er Guldlok’s første single ’Rør’ ved Mig’ – nogen vil kalde det future retro, andre vil kalde det dansk, anderledes og ægte. Godt med guitar, godt med fest, frem over isen og et nik til tiden før DJ’s og autotune overtog scenen.

Mandag 3.Juli 2017 udkommer Guldloks første single ’Rør ved mig’ (Nu Kommer Solen) – den vil være at finde på alverdens digitale platforme, og den vil være der for dig.

Guldlok har ikke noget stort pladeselskab i ryggen og styrer selv butikken. Mindre forkromet og mere autentisk bliver det ikke !

Sanne Gottlieb har en fortid i det ikoniske rockband The Poets, hun har været skuespiller, sanger, skøjteløber, model og popstjerne i Asien – og senest udgivet den anmelderroste roman Sleep Stalker, som Zentropa prompte købte til filmatisering. Guldlok er hendes seneste bidrag til den danske popscene.

Halfdan E har lagt arm med popmusikken helt tilbage til start-80’erne med bla. Dieters Lieder (Dig & Mig), spillet med et hav af danske bands, produceret plader med bla. Tv-2 og Dan Turell, været vært i TV-programmet Skrål, lavet musik til Per Fly’s film og TV-serierne Borgen og Badehotellet - og er endelig tilbage med guitar i hånd.
---------
Download link (Dropbox) :
---------
For interviews, snak og videre kontakt:
guldlokmusic@gmail.com

Sanne Gottlieb 2988 8737