Publiceret den: 31-07-2024
Watter ApS er stolte af at annoncere, at pr. 1. juli 2024 er blevet officiel forhandler og distributør i hele Danmark af HQ Pumps' professionelle dykpumper fra Italien. Denne aftale gør HQ Pumps omfattende sortiment af dykpumper tilgængeligt for danske kunder, hvilket både gælder spildevandspumper, drænpumper og dykpumper med kværn.

HQ Pumps er kendt internationalt for deres store variation af pålidelige og effektive dykpumper, der kan dække en bred vifte af behov.

"Dette samarbejde med Watter ApS sikrer, at vores danske kunder kan få professionel rådgivning og nem adgang til det store udvalg i hele Danmark", lyder det fra Andrea Budri, Sales Director hos HQ Pumps Italien.

Watter ApS har igennem længere tid ledt efter den helt rigtige nye samarbejdspartner og ser, med denne distributøraftale med HQ Pumps, frem til endelig at udvide porteføljen af professionelle dykpumper, som understøtter deres mål om at levere de bedste pumpeløsninger til deres kunder i hele Danmark.

For mere information om samarbejdet og de nye produkter, besøg Watter ApS's hjemmeside eller kontakt deres kundeservice.

Kontaktinformation:
Email: kundeservice@watter.dk
Hjemmeside: www.watter.dk

Om WATTER ApS: Watter ApS er en førende dansk leverandør af generatorer, pumper og armeringsværktøj i hele Skandinavien, samt Grønland og Færøerne, der bestræber sig på at yde den bedste rådgivning og ekspertise.

Om HQ Pumps: HQ Pumps er en italiensk producent af professionelle elektriske dykpumper, med mange års erfaring på markedet, fremstillet til civile, og industrielle spildevands- og drænvandsapplikationer.

Torvet 21
6700 Esbjerg