Publiceret den: 23-02-2024
Pressemeddelelse: En dybdegående rejse mod selvopdagelse, styrke og udvikling.

“Jeg stiller mig gerne nøgen, for at klæde andre på…bogstaveligt talt” - siger Justyna Debrowska certificeret psykoterapeut & forfatter, med et glimt i øjet.

Vi er stolte af at præsentere bogen 'Evigt lys', den seneste selvudviklingsbog fra en forfatter, der deler sit hjerte og sjæl med læserne. Gennem en fortælling om et liv fyldt med unikke udfordringer og dybe psykologiske aspekter, inviterer forfatteren Justyna Debrowska dig til at træde ind i et univers af refleksion og forandring.

'Evigt lys' er en inspirerende rejse, der starter med Justynas flugt fra fattigdom og borgerkrig til en lysere fremtid hos sin familie i Danmark. Med et brændende ønske om at hjælpe andre mennesker ud af fortidens greb har Justyna forfulgt sine drømme og udgivet denne bog som en form for selvterapi.

I bogen deler Justyna ikke kun sine personlige erfaringer, men også indsigtfulde opgaver og citater, der udruster læserne med redskaber til at klæde sig på til livets rejse og finde lyset midt i mørket.
'Evigt lys' er ikke kun en beretning om modgang, men en vejledning mod selvudvikling, styrke og ud af fortidens greb.

Justyna Debrowska har med 'Evigt lys' skabt en dybdegående og inspirerende bog, der vil ændre læsernes perspektiv og styrke dem til at tage kontrol over deres eget liv.

Justyna er allerede i fuld gang med at skrive en ny bog, hvor hun åbner endnu mere op af sin sårbare fortid. Bogen er en fortsættelse af Justynas mission om at inspirere og guide andre på deres vej mod personlig udvikling. Hun ønsker at hjælpe læserne med at frigøre sig fra fortidens bånd og skabe et liv i overensstemmelse med deres sande potentiale, ligesom hun selv har formået at gøre.

Det er bemærkelsesværdigt, at Justyna har opnået sine vildeste drømme og blevet millionær i en ung alder. Hun deler ikke dette for at prale, men som et eksempel på den styrke, hun har opnået indeni.
Hun ønsker at motivere andre til også at opnå deres sande potentiale og frigøre sig fra fortidens lænker, så de kan leve et frit og lykkeligt liv.

Hvis du ønsker at få mere at vide om Justyna Debrowska og hendes bog, kan du kontakte hende direkte på +45 21240677. Hun vil kunne give dig flere oplysninger og er åben for et interview.
Justyna Debrowska

Enzo Mind