Publiceret den: 25-01-2024
>>> MÅ IKKE PUBLICERES FØR TORSDAG D. 25/1-2024 KLOKKEN 20:00 tv-program "Løvens Hule", oplever EventyrCykler, en innovativ cykelproducent baseret i Odense, en stigende interesse for deres el ladcykler. Grundlagt af Jannick for to år siden, indgik EventyrCykler for nylig en indkøbsaftale med Faxe Cykelforretning, som er en del af Bike&co, lige før optagelserne til programmet.

Jan, ejeren af Faxe Cykelforretning og en ekspert i cykelbranchen, rapporterer en markant stigning i efterspørgslen efter el ladcykler. "Markedet for el ladcykler har udviklet sig bemærkelsesværdigt," siger Jan. "Tidligere var det primært institutioner, der søgte disse cykler, men nu ser vi dem næsten i hver anden carport."
Interessen for el ladcykler er ikke længere kun et fænomen i de store byer. Kunder rejser nu fra fjerntliggende områder for at prøve EventyrCyklers banebrydende modeller, som Faxe Cykelforretning stolt forhandler. Disse miljøvenlige transportmidler er særligt populære blandt børnefamilier og ses som et bæredygtigt alternativ til en anden bil.

Jan tilføjer: "Vores kunder ser el ladcyklen som et grønnere alternativ til bilen. De foretrækker at cykle, når de kan, og el ladcyklen er deres foretrukne valg."
Denne stigende efterspørgsel afspejles i EventyrCyklers succes. "Vi oplever stor interesse for vores el ladcykelmodel 'Klods Hans', kendt for sin pålidelige bremser og effektivitet," fortæller ejeren af EventyrCykler. "Mange ser el ladcyklen som et økonomisk valg, da den undgår de ekstra udgifter og omkostninger, der er forbundet med en bil."

Denne trend understreges yderligere af Faxe Cykelforretnings engagement i kvalitet og kundeservice. "Vi tilbyder testkørsler for at sikre, at vores kunder kan træffe det rigtige valg," forklarer Jan. "Det handler ikke bare om at sælge cykler; det handler om at investere i transport og sikkerhed."

EventyrCyklers fremtræden i "Løvens Hule" og det stigende salg af el ladcykler hos Faxe Cykelforretning vidner om en voksende interesse for miljøvenlige transportløsninger over hele Danmark.
Om EventyrCykler: EventyrCykler er en producent af el ladcykler, etableret af Jannick for to år siden. Med en stærk online tilstedeværelse og et voksende forhandlernetværk er EventyrCykler dedikeret til at fremme bæredygtig transport.

Om Faxe Cykelforretning: Ejet af Jan, en erfaren cykelekspert, tilbyder Faxe Cykelforretning et bredt udvalg af cykler, inklusive el ladcykler, til kunder i og omkring Faxe. Butikken er kendt for sin faglige ekspertise og service af høj kvalitet.
FAXE CYKELFORRETNING & SPORTSKOMPAGNIET

FAXE CYKELFORRETNING & SPORTSKOMPAGNIET