Publiceret den: 14-11-2023
**Pressemeddelelse: Mesterværk udgiver sin første single "Danmarks Dårligste Julesang"**

KØBENHAVN, 14 November 2023 - Soloprojektet Mesterværk er begejstret for at meddele udgivelsen af den første single, "Danmarks Dårligste Julesang". Singlen udforsker de mere absurd-komiske sider af juletiden, som ensomheden, der undertiden skjuler sig bag gaver og julelys.

Med brugen af satirisk humor, metaforer og skarpe observationer, udfordrer Mesterværket de konventionelle opfattelser af julen som "hjerternes fest." Sangen er derfor ikke blot en åndrig opfordring til latter og fornøjelse, men er også en invitation til reflektion.

Mesterværk er skabt af Sonni Steffensen musiker og sangskriver, der har en passion for at skabe sjov og skæv musik. "Danmarks Dårligste Julesang" er resultatet af hans kreative og eksperimenterende tilgang til musikproduktion.

Mesterværk udtaler: "jeg er meget spændt på at dele den første single med jer. Jeg ved, at det kan være svært at stå ud i mængden af julemusik, der udgives hvert år, så jeg har bevidst valgt at tage en anderledes tilgang. Mit mål er at skabe en sang, der vil få folk til at smile og måske endda le og appellerer til eftertænksomhed”

"Danmarks Dårligste Julesang" vil være tilgængelig på alle større musikstreamingtjenester fra
den 17. november 2023. Mesterværk opfordrer alle til at lytte til sangen og dele den med venner og familie som en sjov og anderledes tilføjelse til julemusikken.

For yderligere information, presseforespørgsler eller interviewanmodninger bedes medierne kontakte:
Mesterværk Management
Kontaktperson: Sonni Steffensen
E-mail: Sonni@sonni.one

Om Mesterværk:
Mesterværk er et soloprojekt, der er dedikeret til at skabe sjov og underholdende musikoplevelser. Mesterværk består af Sonni som er tidligere trommeslager i blandt andet Passion Orange der vandt DM i Rock i 1992. Mesterværk bruger sine kreative evner til at udfordre konventionerne og skabe noget unikt. Med sin første single "Danmarks Dårligste Julesang" ønsker Mesterværk at sprede glæde og julestemning på en anderledes og morsom måde.

Klik på linket og lyt til den nye juleklassiker.
Sonni Steffensen

Mesterværk