Publiceret den: 12-05-2023
__________________________________________

Kysser man på første date? Og er det overhovedet muligt at vinde jackpot i det store kærlighedslotteri, når man ikke er 30 år gammel og har hvepsetalje?

Mette er sidst i 40’erne og er netop blevet skilt efter et langt ægteskab. Hun begiver sig nysgerrigt ud i online dating, da hun gerne vil finde sig en ny mand. Hun ved godt, at det ikke er sikkert, hun møder the one på første date, og at der muligvis skal tre eller måske fire dates til, før hun finder den helt rigtige. Hvor svært kan det være? Hun bliver klogere!

Singlelivet og datinguniverset viser sig at være ikke helt så ligetil at navigere i. Vi følger Mette og hendes singleveninder undervejs i de mange oplevelser, datingjunglen byder på – forventninger, frustrationer, tårer, grin, frigiditet og varmblod – og ja, engang imellem er der også KNALD på!

KNALD på datingjunglen er en bog om håb og skuffelser, naivitet og nye erfaringer, (h)vin og veninder – og ikke mindst om mænd. Bogen er god underholdning for alle, kvinder som mænd, der vil lære lidt om online dating. Humoristisk og ikke uden en snert af bitterhed.

Mette Natalie Blume, f. 1962, er pædagoguddannet. Hun er bosat i Gilleleje og har to voksne børn.
Mette Blume er kendt som deltager i DR’s seersucces Gift ved første blik 2022.
Bogen er inspireret af forfatterens egne og hendes veninders virkelige oplevelser, beretninger fra datingjunglen.
KNALD på datingjunglen er forfatterens debutroman.

Der afholdes bogreception i Tempelriddersalen, Ny Kongensgade 9c, 1472 København kl. 16-18. Alle er velkomne!

For yderligere info eller interesse i anmeldereksemplar eller forfatterinterview kan forlaget kontaktes på:
Mail: forlaget.braendpunkt@gmail.com

Forlaget Brændpunkt