Publiceret den: 12-05-2023
Torsdag den 11. maj 2023

Årets E-handler 2023 er vestjysk!

For 3. år i streg kan vestjyske 10-4.dk bryste sig af titlen som årets E-handler 2023 i kategorien ”Renovering & Byggeri” uddelt af prissammenligningsportalen PriceRunner.

Prisoverrækkelsen til årets E-handler fandt i går sted i København og fejrer Danmarks dygtigste E-handlere og det arbejde de lægger i deres onlinebutikker hver eneste dag.

10-4.dk vinder titlen som Årets E-handler 2023 i kategorien ’Renovering & Byggeri’ med begrundelsen:

”De hjælper og guider danskerne gennem store og små renoveringer og byggerier med kyndige guides, erfarne rådgivere og stor viden om bæredygtige produkter for at skabe grønnere hjem over hele landet”.

Det er tredje år i træk, at 10-4.dk vinder prisen som Året E-handler i kategorien ’Renovering og Byggeri’, og om æren udtaler direktør i 10-4 Byggecenter & Tømmerhandel Kasper Lykke Kjeldsen:

”Det er en stor ære for os, at vinde prisen som Årets E-handler igen i år. 10-4 er jo en lille ’fisk’ i det store hav, og det er skønt med bekræftelsen fra de danske online kunder, der viser, at vi trods vores beskedne størrelse, kan svømme fra de store fisk i havet, trods inflationen og en øget kamp om kunderne. Denne anerkendelse falder på det helt rette sted. Det er alle 250 medarbejdere hos 10-4, som får et klap på skulderen for deres hårde arbejde; lige fra indkøberne der sørger for, at vi kan tilbyde kunderne de bedste priser, til kundeservice og onlineholdet, der søger for rådgivning til kunderne og brugervenlighed på 10-4.dk, til lageret og chaufførerne, som får vores varer afsted til tiden”.

Sådan findes Årets E-handler
PriceRunner uddeler prisen som Året E-handler på baggrund af bedømmelser fra tusindvis af danskere, der på Pricerunner.dk har stemt på de online butikker, som de ønsker skal vinde en af de prestigefyldte priser som årets bedste onlinebutik. På baggrund af de mange stemmer findes tre finalister i hver kategori, som efterfølgende bedømmes af en ekstern partner inden for Mystery Shopping, der besøger hver finalist og vurderer dem ud fra en række kriterier som for eksempel kundeservice, fragt, brugervenlighed og omtanke for miljøet.

"Igennem PriceRunners 23 år har vi set en enorm udvikling af spændende initiativer for at give danskerne den bedste købsoplevelse online. Det gælder også inden for renovering og byggeri, hvor 10-4 har fået en fremtrædende plads. Det stærke vestjyske team bag 10-4 har skabt en attraktiv onlinebutik med hjælpsom og kompetent hjælp til de danskere, der vil renovere og bygge om. 10-4 vinder i år for tredje gang i Årets E-handler, og vi siger stort tillykke," lyder det fra kommunikationsansvarlig hos PriceRunner Katrine Barslev.

Om 10-4
10-4 Byggecenter og Tømmerhandel har rødder tilbage til 1947, da Henry Kjeldsen åbnede sin første forretning i Ringkøbing. De er kendte for at holde længe på deres medarbejdere, da de værner om menneskerne og arbejdsglæde. I 2023 har de allerede fejret 4 jubilarer, som har været i virksomheden i hhv. 25, 40, 45 og 70 år!

I 2011 startede 10-4 med onlinehandel og siden er det gået rigtig stærkt. Webshoppen har mere end 65.000 varer og seks fysiske butikker i Ringkøbing, Viborg, Varde, Videbæk, Ulfborg og Hørning v/Aarhus. De beskæftiger ca. 250 medarbejdere og omsætter for ca. 1 mia. kr. årligt.

For yderligere information: Kontakt direktør Kasper Lykke Kjeldsen på tlf. 9674 2400
Kasper Lykke Kjeldsen

10-4 Ringkøbing Tømmerhandel