Publiceret den: 11-04-2023
Twelve Roots ApS er en dansk webshop, der tilbyder stilfuldt tøj og accessories til kvinder. Med 16 års erfaring fra tøjbutikker på Fyn og Sjælland blev webshoppen etableret i 2021 med ambitionen om at skabe et inspirerende univers, hvor shopping er simpelt og overskueligt.

Kundetilfredshed er vores højeste prioritet, og vi er stolte af at tilbyde en bred vifte af stilfulde styles og accessories til enhver sæson og anledning, der kan fuldende enhver kvindes drømmegarderobe. Vores webshop er nem at navigere, da den er opdelt i brands, kategorier og underkategorier, der gør købsoplevelsen enkel og gennemskuelig.

Vi tilbyder et "value for money" koncept, hvor enhver kvinde har ret til at klæde sig efter sin egen personlige stil uden at gå på kompromis med hverken kvalitet eller design. Uanset om du søger et komplet sæt eller blot et par enkelte styles, der kan kombineres med dine favoritter i klædeskabet, vil du kunne finde noget, der passer til netop dine behov.

Twelve Roots udvider løbende vores sortiment med nye og trendy brands, herunder kendte brands som Vero Moda, Y.A.S og Pieces, der er kendt for deres unikke designs og høje kvalitet.

Vores webshop giver kunderne mulighed for at shoppe på alle tider af døgnet, og vi ønsker at skabe en hyggelig atmosfære på tværs af alle vores kanaler, der gør shopping til en positiv og inspirerende oplevelse.

Vi inviterer dig til at besøge vores webshop og lade dig inspirere af vores udvalg af stilfulde tøj og accessories. www.twelveroots.dk
Henrik Bottke
Telefon:20 74 71 95