Publiceret den: 26-01-2023
TUPO.dk er en helt ny service, der giver brugeren mulighed for at beregne en vejledende pris på renovering af badeværelse. Helt uforpligtende og uden at skulle tilmelde sig med kontaktoplysninger. En online prisguide der er til at forstå.
Går man med overvejelser om at renovere et badeværelse, så har man nok tænkt på hvad det vil koste. Priserne kan selvfølgelig variere afhængig af hvilke materialer man vælger, men det er nu meget rart med et skøn, så man har en fornemmelse hvilken prislag man er i, inden at man selv skal tage kontakt til en håndværker.
Et helt nyt badeværelse kan koste imellem 13.000 – 30.000 kr. pr. kvm
Ved at modernisere et badeværelse totalt, frisker man sit hjem op og giver det en fornyet atmosfære. Her er det vigtigt at man ved, nøjagtig hvilket sanitet og indretning det nye badeværelse skal indeholde, så man får det optimale resultat. Dette kræver planlægning og udvælgelse af materialer. Til dette formål er en prisguide uundværlig, så man kan overveje omfang af renoveringen.
Toilettet løber, men løber regningen op?
Hvis man skal lave en mindre reparation, er det godt at være forberedt med en vejledende pris, inden man indhenter konkrete tilbud. TUPO’s prisguide, vejleder i omkostningernes omfang, så man er bevidst om udgifterne.
Nyt gammelt badeværelse
Det gamle badeværelse får et nyt liv. Det kan man gøre ved at udskifte nogle genstande og pifte tingene lidt op. Her er prisguidens dynamiske prisestimat, et godt værktøj til at vurdere hvad de forskellige udskiftninger end måtte koste og den samlede vejledende pris kan være.

”Besøg TUPO.dk for at danne dit eget prisestimat” - https://tupo.dk/pris-renovering-badev%C3%A6relse/
Filipp Ignatov
Telefon:+298 224284