Publiceret den: 02-11-2022
Viden, vind og stærk Head of Marketing bliver opskriften på vækst i TS TECH

Signing af stærk Head of Marketing skal sikre endnu mere (med)vind i væksten hos TS TECH i Esbjerg

TS TECH, der beskæftiger sig i vind, offshore, industrien og med CERT SAFE etc., ser ind i en fremtid med stor vækst og ikke mindst store ambitioner. Udover fortsat at være førende eksperter indenfor vind og industriinstallationer har TS TECH ambitioner om at være vind- og industribranchens videnshus. Et videnshus som alle i branchen søger rådgivning og sparring hos. De høje ambitioner betyder for TS TECH, at kommunikation og kommerciel branding derfor er områder, som kræver forstærkning inhouse - og netop til det formål har TS TECH ansat tidligere reklamebureauejer Jan Willendrup som Head of Marketing. En signing der forventes at være opskriften på at fortsætte den stejle vækstkurve i den esbjergensiske virksomhed.

“Det er med stor fornøjelse, at jeg har meddelt vores team, at vi pr. 31. oktober har ansat Jan Willendrup som Head of Marketing. Jan vil fremover være ansvarlig for branding af TS TECH og den transformation vi er i gang med som et videnshus. Jan kommer derudover til at have ansvaret for alle vores marketings- og kommercielle aktiviteter. Jan bliver en kæmpe ressource for TS TECH, og jeg er sikker på, at han kommer til at skabe store resultater for TS TECH ”, siger direktør, Thomas Sandholdt
Thomas Sandholdt & Jan Willendrup
Telefon:26313000 & 28705140