Publiceret den: 24-02-2022
Succeshistorie på Falster:
Tysk firma etablerer sig i Danmark

Andresen Erhverv gennemfører salg af 8.000 kvm. højloftede lager- og produktionsbygninger med lyse kontorer direkte til Orehoved Havn på Falster.
Andresen Erhverv finder hovedsæde i Danmark til Stern Hausboot ApS på Falster, nærmere i Orehoved Havn, hvorfra der skal bygges husbåde oplyser direktør Bernd Muckenschnabel, Stern Hausboot ApS, der i årene 2005-2017 har været direktør for sommerhusbureauet Novasol og derfor et indgående kendskab til det danske feriehusmarked. Bernd Muckenschnabel fra Stern Hausboot ApS vurderer at det danske potentielle marked alene omfatter ca. 1.500stk. "Dette marked vil vi nu afdække - siger Bernd Muckenschnabel"
Ejendommen, med sine 8.000 kvm. bygning og genbo til Orehoved Havn, passer perfekt til produktionen.
Gennem en afdækning af målgruppen til ejendommen, sikrede Andresen Erhverv interesse for ejendommen. Herefter blev ejendommen solgt til Stern Hausboot ApS
Gennem et stærkt lokalt netværk, som vi har i mange kommuner i Danmark og et godt samarbejde mellem sælger Peder Holm, P. Holm og Søn, køber Stern Hausboot ApS, Bernd Muckenschnabel, advokat Kenneth Berg, Advokatfirmaet Bang / Brorsen & Fogtdal, revisor Thomas Henckel Revisionsfirmaet Aage Mogensen A/S, Business Lolland Falster, Mads Stærk, Vækstfonden og Peter Vincent lykkedes det at kunne nå i mål.
Kontakt til CEO. Jeanette Andresen, Andresen Erhverv
Tlf. +45 2622 5111 eller +45 7022 0906