Publiceret den: 31-01-2022
I forbindelse med vinterolympiaden 2022 i Beijing er den Internationale danske billedkunstner Shefali Ranthe udvalgt som den eneste i Norden til at være repræsenteret på 9th Beijing International Art Biennale, The National Art Museum of China. Hun er inviteret af museet til at vise sit olie malleri “Love will always Win” 300x100 cm.

Den danske Ambassade har en pavillon i forbindelse med vinterolympiaden hvor de bl.a. Promoter Shefali Ranthe og hendes medvirke på museet.

WeChat: https://mp.weixin.qq.com/s/wdDpkPDND2_PDYZl_imqsg

Weibo: https://weibo.com/ttarticle/p/show?id=2309404727352835048085

Hun startede sit liv som gadebarn i Bangladesh og blev adopteret til Danmark som 5-6-årig. Hun ved ikke hvor gammel hun er, men er via et eventyrligt liv blevet verdenskunstner inden for billedkunst og har udstillet på museer m.m. i mange forskellige lande. Her I blandt The National Art Museum of China i Beijing, Dafen Art Museum, Shenzhen, China, The National art Gallery Dakha, Bangladesh samt i New York, Amsterdam, Bacelona, Madrid, Litaun, Dubai, Oman, Abu Dhabi, London, Oxford, Marseille, og Paris m.fl. P.t udstiller hun også i Syd Korea på Geoje International Art Festival, Haegeumgang Theme Museum, South Korea.

Shefali Ranthe er mindre kendt i Danmark men lavede herhjemme årets kunstplakat sidst år 2021, og er optaget i Guinness Book of Records med et kunstværk. Blandt hendes kunder er bl.a. det Danske Kongehus samt F.eks Oman, Abu Dhabi og Sheiken af Dubai der personligt har givet hende en pris.

Shefali har atelier ved søerne i København K! Besøg gerne hendes hjemmeside www.shefali.dk for inspiration
Vedhæft et billede at det fremsendte maleri

Shefali
shefali@ranthe.dk