Publiceret den: 27-01-2022
Køberrådgivningshuset Bomae har tidligere tiltrukket tunge profiler til deres investorkreds herunder nogle af landets mest succesrige it-iværksættere, Morten Primdahl, og Alexander Aghassipour fra Zendesk. Nu står de klar med en professionel bestyrelse for at rykke til næste niveau. Som forperson er Camilla Ley Valentin, Co-founder Queue-it, valgt ind.

Med den nye oprustning i form af en professionel bestyrelse tager Bomae næste skridt i deres vækst rejse. Bestyrelsen skal være med til at sikre den forsatte vækst og udbredelsen af værdien ved rådgivning når man står overfor et kommende boligkøb – et af livets største investeringer.

Valget som forperson faldt på Camilla Ley Valentin, da hun har en stor bredde og erfaring. Hun har selv været på en vækst rejse og kommer med en stærk teknologisk forståelse. En forståelse som Bomae ønsker at styrke som led i deres forsat udvikling af virksomheden.

”Jeg, som mange andre boligkøbere, har stået overfor et boligkøb og hvilket frustrationer det indebærer. Det er en både en stor emotionel og økonomisk investering hvor boligkøbere hidtil har stået alene. Det er Bomae stærkt i gang med at ændre med et godt og gennemtænkt produkt. Jeg glæder mig til at styrke den forsatte rejse og give endnu flere boligkøbere mulighed for at få den rådgivning de har fortjent blandt andet med en øget digital tilstedeværelse.” Siger Camilla Ley Valentin.

Camilla er co-founder af Queue-it, et system de fleste danskere har stiftet bekendtskab med, når man har stået i kø, til f.eks. årsopgørelsen eller Covid-19 vacciner. Derudover bestrider hun en række andre bestyrelsesposter blandet andet hos Vækstfonden. Den erfaring hun har med digitalisering og vækst er det som hun skal sikre hos Bomae.

”Ved at digitalisere boligkøbet og mange af de processer man skal igennem, så sikre vi en bedre kvalitet og hurtigere hastighed overfor boligkøberne. Og det bliver en af nøglerne til at forsætte den allerede flotte vækst” forsætter Camilla

Camilla Ley Valentin er officielt tiltrådt i januar 2022 hvor første bestyrelsesmøde også forventes at blive afholdt. Den øvrige bestyrelse vil blandt andet bestå af 2 ud af de 3 stiftere og Partnere nemlig Jovica Stankovic og Tomas Maltha Krogh samt Partner Claus Vogelius.

Herudover forventer man at finde yderligere 1-2 eksterne medlemmer til at supplere bestyrelsen.

--------------------------------------
Fakta om Bomae køberrådgivning
Bomae er stiftet i 2016 med en vision om at ændre måden at købe bolig på. De har siden start oplevet en enorm efterspørgsel for komplet rådgivning i forbindelse med en af livets største investeringer. Alene i 2021 har Bomae været involveret og købt boliger for 2,3 milliarder kroner og har 28 ansatte fordelt på ét kontor og to butikker.
Tomas Maltha Krogh

Bomae