Publiceret den: 26-11-2021
Black Friday er efterhånden blevet en fast tradition i november, og hele Aarhus går i sort og holder åbent til midnat. I den forbindelse har Danmarks ældste sexshop Tys-Tys i Paradisgade lagt op til fest og åbner dørene til en fræk fredagsbar.

Hele Aarhus er inviteret til fest i Paradisgade, når Tys-Tys fredag fra kl. 16 byder på både champagne, snacks og gode tilbud. Hele dagen er kulminationen af en Black Week, hvor der har været masser af gode tilbud i byens butikker.

- Vi tænkte, vi ville give alle aarhusianeren en god oplevelse, og nu hvor byen holder åbent til midnat, så er det jo en oplagt mulighed for at holde en fredagsbar. Midnatsåbent i Aarhus plejer altid at være en helt særlig aften, så vi ville gerne gøre den ekstra speciel for de mange handlende, fortæller butiksbestyrer Pernille-Louise Lenskjold.

Netop på grund af den særlige begivenhed kommer butikken også til at lyse op i bylivet, når de med oplyste infoskærme på ryggen kommer til at dele både flyers og kondomer ud. Alt sammen for at gøre folk opmærksomme på, at byens frækkeste forfest kommer til at foregå i Paradisgade. Butikken kommer også selv med en klar opfordring til alle de handlende i byen:

- Vi synes, da helt sikkert at alle skal komme ned forbi os og få en god start på weekenden. Der er virkelig lagt op til en sjov dag og aften med fest og farver, og selvfølgelig nogle frække tilbud. Så hvorfor ikke starte ved os, så man kommer i den rigtig stemning til at skulle shoppe helt til midnat, siger Pernille-Louise Lenskjold.

Når man ikke forbi butikken fredag, behøver man ikke frygte at man går glip af festen. Butikken holder den nemlig kørende hele weekenden.

FOR YDERLIGERE INFORMATION ELLER UDDYBENDE KOMMENTARER:

Medejer og butikschef; Pernille-Louise Lenskjold: Pernille@alwebtech.dk; Telefon: 60 59 90 06 Presseansvarlig; Troels Flyvholm Torp: troels@altertystys.dk
Pernille-Louise Lenskjold

Tys-Tys