Publiceret den: 16-11-2021
SKAN-GUARD A/S
Som en del af vores strategi for at forbedre vores rådgivning, serviceniveau og afsætning af Vigilex eksplosionssikring (eksplosionspaneler, flammeløs aflastning, kontraventiler og sensorer) har vi valgt at udskille disse produkter og serviceydelser fra SBK A/S og flytte dem over i vores nyetablerede firma, SKAN-GUARD A/S.
SKAN-GUARD A/S er eneforhandler i Skandinavien af VIGILEX´s passive eksplosionssikkerheds produkter, fra franske STIF.
Ligeledes er det en stor fornøjelse at kunne præsentere Povl Hansen som ny kollega og partner i SKAN-GUARD A/S.
Povl Hansen indtræder med en ejerandel på 25%, de resterende 75% ejes af SBK A/S.
Povl Hansen har mere end 30 års erfaring inden for eksplosionssikringsområdet – både som selvstændig og som konsulent. Derudover repræsenterer Povl Hansen Danmark & Frankrig i den europæiske standardiseringsorganisation CEN, er medlem af IEC (International Electrotechnical Commission) og af DS (Dansk Standard).
Povl Hansen er fortsat tilknyttet Stif og Vigilex på produktudviklingsdelen. Dette sikrer at SKAN-GUARD A/S altid er up-to-date på produktudvikling samt relevante normer inden for området.
Med Povl Hansen får vi med andre ord en stor ekspertviden, så vi fremover er i stand til at yde en endnu bedre rådgivning.
www. Skan-guard.dk

Billedetekst: Bo Vernegren og Povl Hansen