Publiceret den: 10-11-2021
Gørløse Autoimport er nomineret til prisen "Årets autogenbruger" ved autobranchens svar på ’Oscars’, Auto Awards, som løber af stablen d. 23. November i cirkusbygningen i København.

- "En nominering til årets Auto Awards er et enormt skulderklap fra branchen"- udtaler Flemming Henriksen, direktør for det anerkendte autogenbrug i Slangerup, og fortsætter: "Vi har altid haft det mål at blive de bedste til det vi laver. At vi nu for fjerde år i træk bliver nomineret til ÅRETS AUTOGENBRUGER, bekræfter kun at vi gør det helt rigtige".

Genbrug = Grøn
I en tid med stor fokus globalt på styrkelse af grønne profiler og genbrug generelt, har Gørløse Autoimport sat alle sejl ind for at genbruge så meget af de brugte biler som muligt. Modsat produkthandlere (også kaldet skrothandlere), som udvinder råmaterialer fra udtjente biler, fokuserer Gørløse Autoimport mere på at "ophugge" meget fine, trafikskadede biler fra Tyskland. Bilerne adskilles ned til den mindste skrue, og alt lagerføres på varenummer, så det kan genbruges ved f.eks. forsikringsskader og reparationer generelt.

Alle kan stemme på vinderne.
Udvælgelsen af de endelige vindere bliver foretaget på baggrund af en professionel Jury, bestående af 24 fremtrædende folk fra autobranchen, samt stemmer fra offentligheden.
Stemmernes vægtning fordeles således: Juryens stemmer (50%), Bil- og autobranchens stemmer (25%) og Offentlighedens stemmer (25%)).
Gørløse Autoimport appellerer derfor alle til at gå ind og stemme på www.autoawards.dk

Det er fjerde gang, at Gørløse Autoimport bliver nomineret i kategorien, og statuetten er da også blevet vundet én enkelt gang i 2018.
Flemming Henriksen

Gørløse Autoimport ApS