Publiceret den: 03-11-2021
Hvad siger du til at få leveret sexlegetøj, kondomer og massageolie direkte til døren på kun 30 minutter? Det er nu muligt takket være et nyt samarbejde mellem leveringstjenesten Wolt og Danmarks ældste sexshop Tys Tys i Aarhus.

Wolt er nok mest kendt for at bringe pizza, burgere og andet take-away mad ud til sultne danskere, men I Aarhus er der nu mulighed for at få stillet mere end bare sulten, når du bestiller fra Wolt. De har nemlig indgået et helt nyt samarbejde med Danmarks ældste sexshop Tys Tys, der har en stor butik i Paradisgade i det centrale Aarhus.

Uanset om det er en burger eller et stykke sexlegetøj, du bestiller via appen, fungerer leveringen på præcis samme måde. Indpakningen er selvfølgelig helt diskret, så naboerne ikke kan se om du får leveret mad eller noget lidt frækkere fra Tys Tys.

Så har man matchet med en på Tinder, men mangler det sidste til en god aften, så står Tys Tys og Wolt klar til at levere inden for 30 min. Derfor behøver man ikke frygte, om alt er forberedt ned til mindste detalje. For mangler man en vibrator, kondomer, massageolie, eller andre ting, så finder man hjælpen på Wolt-app’en.

Hos Tys Tys sexshop i Paradisgade, er man meget begejstret for det nye samarbejde:

”Vi er utrolig glade for det her samarbejde. Det åbner nogle helt nye døre for os og vores kunder, der nu kan få lige præcis det de står og mangler på kun 30 minutter.” udtaler Pernille-Louise Lenskjold, der er medejer og butikschef i Tys Tys.

Butikken flyttede i større lokaler tilbage i marts 2020, da de i forbindelse med corona-pandemien oplevede en markant større efterspørgsel på sexlegetøj – og efterspørgslen er bestemt ikke blevet mindre i takt med samfundets genåbning.

Hvis man skal tro butiksbestyrer Pernille-Louise Lenskjold, har den lange nedlukning, da også rykket ved folks ideer og fordomme om sexlegetøj:

”Det nye samarbejde med Wolt er et udtryk for, at sexlegetøj er blevet meget mere ”mainstream”. Det behøver ikke længere, være noget du gemmer væk. Derfor er det også blevet mindre tabu og mere normalt at købe erotisk legetøj og tilbehør. Det er hvert fald den ambition, vi arbejder henimod med vores butik, der er lys og indbydende.”

Sexshoppen Tys Tys kan findes på Wolts app, hvor du kan få leveret lige til døren.

FOR YDERLIGERE INFORMATION:
Medejer og butikschef, Pernille-Louise Lenskjold: Pernille@alwebtech.dk; Telefon: 60 59 90 06
Pernille-Louise Lenskjold

Tys Tys