Publiceret den: 22-10-2021
Ny romantisk krimi

Den tidligere journalist, Lærke, er fraskilt med tvillinger i en 10/4-ordning, og hun arbejder i et bageri på deltid, mens hun redigerer tekster for et ugeblad om aftenen. Ved et tilfælde finder hun ud af, at eksmanden har fået en kæreste, som børnene allerede har mødt flere gange. Det får en masse grimme følelser til at vælde op i hende, for hun ønsker jo også at finde kærligheden igen, men hvordan skal hun få tid til det, når hun bruger alle sine vågne timer på at arbejde eller være sammen med børnene? Samtidig bliver hun bekendt med en række voldsomme indbrud og afpresningssager, som rammer hendes omgangskreds, og pludselig bliver hun også selv truet og får besked på, at hun skal blande sig udenom. Spørgsmålet er bare, hvad det er, hun skal lade være med at blande sig i?

Louise Roholte (f. 1982) kommer fra Præstø. I 2001 blev hun student. Senere tog hun en bachelor i engelsk og kommunikation, for hun vidste, at hun ville lave noget med ord.
Det blev dog først klart, hvad det skulle være, da hun begyndte at skrive fiktion i 2008, og det har hun levet af lige siden. I 2010 fik hun udgivet sin første bog. To år senere kom bog nummer to, og hun havde udgivet tyve bøger for børn og unge, inden hun også kastede sig over skønlitteratur for voksne.

En enlig Lærke udkommer 1. november 2021 på Forlaget Brændpunkt.

For yderligere info og / eller interesse i gratis anmeldereksemplar eller forfatterinterview kan forlaget kontaktes på:
Mail: forlaget.braendpunkt@gmail.com

Forlaget Brændpunkt