Publiceret den: 30-09-2021
Vi er glade for at kunne meddele, at CAMPUS4WIND® er ONLINE - den digitale kommunikations-, interaktions- og uddannelsesplatform for digitale og kvalitetsbevidste aktører i vindenergiindustrien.

Efter mange års softwareudvikling, mange måneders hårdt arbejde og mange uger med de sidste forberedelser er dette en vigtig dag for os!

Og vi håber, at dette også er og bliver en sådan dag for dig som et muligt fremtidigt medlem af THE WIND CIRCLE® (TWC), det digitale kvalitetsfællesskab indenfor vindenergiindustrien. Registrering og medlemskab er og forbliver gratis og kan til enhver tid opsiges ved at slette din egen konto.

TWC's bestyrelse består af anerkendte repræsentanter for den internationale vindenergiindustri.

Vi vil gerne opfordre alle energiforsyningsselskaber, alle operatører af vindmølleparker, alle vindmølle producenter (OEM'er), alle leverandører af komponenter og serviceydelser (alle led) til at registrere sig gratis i Virksomhedsregistret, opfordre alle eksperter til at registrere sig i EXPERT BASE for at tilbyde deres tjenester og også officielt byde alle andre interesserede i vindenergi velkommen.

Tilmeld dig via: www.campus4wind.org

Mottoet for den første udviklingsfase af CAMPUS4WIND®, og dermed for vores fælles kvalitetsrejse, er "UNITING PEOPLE". Platformen drives og understøttes af vores forskellige funktionelle elementer såsom MOXIE-biblioteket, ekspertbasen og Virksomhedsregistret.

Inden for rammerne af vores - naturligvis fortrolige - UDVIKLINGSPLAN vil der løbende blive lanceret yderligere sæsoner, som vil indeholde yderligere spændende funktionelle elementer.

Kvalitet er vigtig for os, og det vil vi ikke bare vise, vi vil invitere jer alle til at tage med os på denne vigtige rejse. Rejsen med og omkring Quality & Business Excellence i WIND!

Bliv hos os, forbliv spændte - vi ses i CAMPUS4WIND®!
Mogens Olivarius
Telefon:+45 41125936