Publiceret den: 22-09-2021
Verdens Stærkeste Værktøj på Krop-Sind-Ånd Messe i Århus

På Krop-Sind-Ånd Messen i Ceres Park i Århus 1. - 3. oktober kan du høre om Verdens Stærkeste Værktøj - Tanker. Det er Poul & Louise Lundgaard, Læge & Socialpædagog, som kommer og fortæller. Du kan også møde Poul & Louise på Stand 131.

Poul & Louise har udviklet den nye danske portal www.OmTanke.house med gratis viden & historier om verdens stærkeste værktøj - dine Tanker. Hvordan du kan bruge dine tanker til at passe på dig selv og dine kære og forstærke beskyttelse og reparation i krop og sind.

Naturens reparations-værksted
Det er livsvigtigt, at krop & sind kan reparere sig selv. Ellers var vi her ikke. Derfor har naturen udnyttet enhver mulighed for at forfine sit eget reparations-værksted. Hjernen er det mest fantastiske, der findes i universet, og det fineste hjernen kan lave, det er Tanker. Derfor er det helt naturligt, at tanker kan forstærke beskyttelse & reparation i krop og sind. Det virker, fordi hjernen og kroppen oversætter vores tanker til sit eget biokemiske sprog inde i vores celler - helt ind i vores gener.

Hjernens Apotek
Der er mange temaer i OmTanke med mange forskellige Audioer. F.eks. en Audio om hvordan du med dine tanker kan trykke på knappen i Hjernens Apotek, så der bliver lavet Endorfin. Endorfin ligner Morfin, men Endorfin er 20 gange stærkere, det har ingen bivirkninger, det kan meget mere end morfin, og de positive virkninger stiger ved regelmæssig brug, og det er gratis.

OmTanke kan forstærke alt det gode, som du allerede gør for dig selv og dine kære - uanset hvordan dit liv former sig. Fordi det er dine tanker, der skaber alt i dit liv.

Til alle
OmTanke er til alle mennesker til hele livet: Til børn - også før de er født, og til unge & voksne. Til sig selv, i familien, til børnehave & skole, uddannelse & arbejde.

I OmTanke er alt på Audio, så det er meget nemt at bruge. Du kan lytte, mens du laver noget andet - eller hvis du er træt og udmattet.

I Omtanke er der også livsvigtig viden om livsfarlige tanker, og Audioer til akut brug, f.eks. i forbindelse med voldsomme begivenheder.

OmTanke er naturligvis også til alt det sjove: Gå på opdagelse i Tankernes Verden, gøre det nemmere at lære & huske, og forstå sig selv og den verden, som vi lever i.

OmTanke bygger på forskning og 15 års erfaringer i Danmark, Grønland, Italien, England og Grækenland.

Praktisk info
Krop-Sind-Ånd Messen i Ceres Park, Århus, d. 1. - 3. oktober kl. 10-18, Entré kr. 90,-
110 udstillere og 55 foredrag & workshops
Se mere på www.krop-sind-ånd.dk