Publiceret den: 22-09-2021
Foreningen Nordic Break præsenterer

BREAKDANCE I VERDENSKLASSE I AMAGER BIO
D. 22 oktober 2021 ligger København rammerne for en af Skandinaviens største breakdance battle, hvor energiske og akrobatiske dansere fra ind- og udland, sammen med deres crew, dyster om at blive Nordic Break League World Champions!

Nordic Break League er en international 2 mod 2 breakdance konkurrence. Ud over hoved-battlen om aftenen, vil der være indledende runder og en kids battle for de unge talenter under 15 år. Det bliver en af de største og mest prestigefyldte breakdancekonkurrencer København længe har set, og deltagerne vil battle ansigt til ansigt på moves og skill. Nordic Break League trækker de allerstørste internationale navne til København. De kommer for at vinde æren og pengene, men mest af alt for at give et show der kommer til at vælte salen omkuld! Bliv hevet ud ad din travle hverdag, når Nordic Break League viser dig hiphoppen og streetkulturen. Det bliver en oplevelse udover det sædvanlige. Det er i Amager Bio, det er for hele familien, og det bliver ikke større i Danmark!

NORDIC BREAK LEAGUE 2021 - World Finals
International 2v2 Break Battle
Dato: 22. oktober 2021
Tid: 19.00 – Dørene åbner 17.00
Amager Bio, Øresundsvej 6, København
Billetter: 150 DKK
Program: 17:00 Dørene åbner
17:30 2vs2 Indledende battles
19:00: 1vs1 Kids Battle
20:00 Main battle

Tak til Børnekulturhus Ama’r, Dansk Sportsdans Forening, Hotstepper, Beatjump og CBDanmark for støtten.
For mere info se www.NordicBreak.dk eller kontakt arrangør Emilio Sanchez på 53 38 78 21 eller Contact@nordicbreak.dk
Pressebilleder til download:

Trailers: