Publiceret den: 20-09-2021
P R E S S E M E D D E L E L S E – Kendt Billund-hotel skifter ejere

Hotel Propellen i Billund får nye ejere og overtages per 1. oktober 2021 af
K/S Atlantic. Hotellet vil fremadrettet drives under ledelse af administrerende direktør Tony Bak – og med samme sjæl, skønne medarbejdere og gode service som før.

”Vi glæder os til at blive en del af en by og et område med masser af liv, potentiale og god energi. Vi ønsker fortsat at være byens hotel – et hotel for alle”, udtaler administrerende direktør Tony Bak. ”Sammen med vores dygtige kollegaer i byen og mange gode samarbejdspartnere ser vi frem til at byde en masse glade gæster velkommen – forhåbentlig snart igen med et endnu større internationalt islæt”.

Hotel Propellen råder over 94 værelser, tre restauranter, bar, pool og fitnessrum. Desuden er hotellet med sine 14 mødelokaler et oplagt valg i arbejdsøjemed. Hotellet har med kort afstand til både LEGOLAND, Lalandia og andre topattraktioner samt naturligvis Billund Lufthavn en enestående beliggenhed, som er med til at understrege, at Hotel Propellen er for både længere tids besøgende feriegæster, forretningsrejsende, samt dem der blot behøver en enkelt overnatning, inden turen går videre – og som stadig ønsker en helt særlig hoteloplevelse.

Hotel Propellen er det perfekte udgangspunkt for at udforske byen og området, afholdelse af konference eller firmadage eller som grundlag for et hurtigt touchdown.

K/S Atlantic blev under ledelse af Aarhus’ statsaut. ejendomsmægler Jens Nielsen oprettet i 1977 med købet af Hotel Atlantic i Aarhus. Selskabet ejer og driver nu Hotel Atlantic, Hotel Kolding og Hotel Propellen.
Tony Bak

Hotel Propellen