Publiceret den: 14-09-2021
For 4. år i træk kårer OpdagDanmark landets bedste burgersteder. Det foregår vanen tro ved at spørger brugerne af opdagdanmark.dk, og i år har 66 steder været nomineret. Over 4.500 danskere stemt i den indledende runde og sendt 15 steder i finalen, som nu skal afgøres! Fra 15. til 22. september kan du stemme på din favorit med en SMS.

Hvert år kårer OpdagDanmark landets bedste oplevelser inden for en række kategorier, hvor folk via SMS og gratis app kan stemme på deres favorit og være med til at bestemme, hvor man finder landets bedste badehoteller, campingpladser, ishuse m.m. I 2021 har over 4.500 danskere fra 1. til 8. september stemt på deres favorit blandt de 66 nominerede burgersteder, og sendt 15 steder videre til finalen.

De 15 finalister:

• Burger GO, Aalborg
• Burger Shack, Odense
• Chicago Burger, Odense
• Chuck Wagon
• Eden Jaxx, København
• Garage Burger, Vejle
• Highway 51, Randers
• Lazy Dog, Sønderborg
• Pagoden Foodtrucks
• Samsø Madsnedkeri, Samsø
• Square Burger, København K
• Thaisen Ma'hus, Ringe
• The Börger, København V
• The Burger Boys, Fanø
• The Burger Shack, Aalborg

Finalen afgøres i perioden 15. september kl. 12.00 til 22. september kl. 12.00. Her kan du stemme på din favorit med en SMS eller OpdagDanmarks gratis app. Det hele live-opdateres på opdagdanmark.dk og i appen, så du kan følge med i udviklingen.

Den 22. september kl. 12.00 kårer OpdagDanmark så den bedste burger i Nordjylland, Midtjylland, Sydjylland, på Fyn og på Sjælland samt byerne København, Aarhus, Odense og Aalborg – og selvfølgelig vinderen af Danmarks Bedste Burger 2021.

Mens de 15 finalister kæmper om titlerne, er de dog allerede sikret en nål på OpdagDanmarks kort over de bedste oplevelser i Danmark.

Find afstemningen her: https://www.opdagdanmark.dk/danmarks-bedste-burger/

Om OpdagDanmark
OpdagDanmark er en privat turistvirksomhed etableret af iværksætterne Sebastian Søndergaard og Lau Starcke-Jensen. OpdagDanmark.dk følges af 42.500 på Facebook, 20.000 på Instagram og 15.000 nyhedsbrevsmodtagere. 24.000 har downloadet appen, der er gratis, til Android og iPhone.
Kontakt Lau Starcke-Jensen, partner og redaktør, på +45 70 60 53 32 eller lau@opdagdanmark.dk
Lau Starcke-Jensen

OpdagDanmark ApS