Publiceret den: 26-07-2021
Hver sommer fyldes de danske campingpladser med campingglade mennesker fra ind- og udland. Nogle ligger på de store, 5-stjernede pladser med badeland m.m., mens andre går efter en mindre plads med mere simple faciliteter og større kendskab til de andre gæster. Men hvor finder man de bedste campingpladser uanset størrelse? Det skal OpdagDanmarks årlige afstemning om Danmarks Bedste Campingplads kortlægge.

Hvert år kårer OpdagDanmark landets bedste oplevelser inden for en række kategorier, hvor folk via sms og gratis app kan stemme på deres favoritter og være med til at bestemme, hvor man finder landets bedste badehoteller, campingpladser, ishuse, burgers m.m. I 2021 stemte 10.000 danskere på deres favorit-campingplads, og nu skal de bedste pladser findes for 4. gang.

Afstemningen startede tirsdag d. 20. juli kl. 12.00 og kører frem til torsdag d. 5. august kl. 12.00, hvor en vinder kåres for regionerne Nordjylland, Midtjylland, Sydjylland, Fyn, Sjælland samt en samlet vinder for hele Danmark.

I år har brugerne af opdagdanmark.dk nomineret over 80 campingpladser, der skal dyste om hæderen.
Alle de plader, der kommer i top 3 eller får mere end 250 stemmer, får en nål på OpdagDanmarks kort over landets bedste oplevelser.

Se stillingen og afstemningen her: https://www.opdagdanmark.dk/danmarks-bedste-campingplads/
Lau Starcke-Jensen

OpdagDanmark ApS