Publiceret den: 12-05-2021
Webshop by sushikok Zoë Escher tilbyder japanske bæredygtige produkter af høj kvalitet til sushi lovers i Danmark.

Webshop by sushikok Zoë Escher er en ny onlineforretning dedikeret til bæredygtige produkter; håndlavet spisepinde i træ, soyaskåle- og spisepindeholdere i porcelæn. Tesi i bambus og tedåser i rustfri stål med dobbeltlåg. Produkter der tilfører hverdagen japansk bliss med større nydelse og velvære.

Alle produkter er lavet i japansk design og fremstillet i Tokyo eller Kyoto.

Formålet med webshoppen

”Klimaet har det svært, det ved de fleste.
Der bliver brugt mange engangsspisepinde og plastisk soyaskåle, når der spises den populære japanske ret sushi”. fortæller Zoë Escher. Det vil hun gerne ændre på.

”Sushi er en smuk ret, som appellerer til alle sanserne, det gør japansk borddækning også.
Japanske soyaskåle har den perfekt størrelse til sushi. Store stykker sushi kan dyppes med lethed uden, at soyasaucen skvulper ud over kanten.
Japansk spisepindeholder sørger for, at du kan fordybe dig i skønne samtaler uden, at dine spisepinde triller af bordet og ender på gulvet.
Håndlavede spisepinde i træ er behagelige, at holde imellem fingrene. Det er også nemt, at holde på maden” fortæller Zoë Escher.

Det er nogle af produkterne i webshop by sushikok Zoë Escher.

Hvert eneste produkt i webshoppen er nøje udvalgt, da Zoë Escher ikke ønsker, at gå på kompromis med kvaliteten. Produkterne er håndlavet, håndfarvet og bæredygtig lavet i et smukt japansk design, der passer ind i den nordiske stil.

Japansk sushikok står bag webshoppen

Bag webshoppen står kogebogsforfatter, tidligere elite kendoudøver og kendis-sushikok Zoë Escher. Siden 2004 har Zoë rejst til Japan og det har budt på mange unikke oplevelser.

”Jeg har tilbragt meget tid sammen med japanske venner i Tokyo. De mange timer i godt selskab har givet mig et dybdegående kendskab til den japanske kultur, gastronomi, trends, traditioner, indretning og japansk design. En unik viden som kommer webshoppen og sushi lovers til gode”, fortæller Zoë Escher.

For yderligere oplysninger, interviews og oplysninger om pressedeltagelse kontakt venligst:
Zoë Escher

Sakana