Publiceret den: 12-05-2021
Glem den traditionelle støvsuger, hvis du er træt af først at støvsuge gulvene, og bagefter vaske dem. For nu kan du gøre det hele på den halve tid med en imponerende rengøringskvalitet – fordi du med Vorwerks VB100-støvsuger-gulvvaskwer klarer vask og støvsugning i én og samme arbejdsgang. Og du falder ikke over ledningen. For der er ingen. Den kører nemlig på batteri. Det hele fås i et kompakt og ergonomisk design - og vejer kun 3,3 kilo.

Med sin stærke motor og sin kraftige børstemotor fjerner VB100 med sine forskellige sugestyrker effektivt alt skidt og snavs på hårde gulve, tæpper, sofaer, senge, vægge etc. Så effektivt, at også allergikere hurtigt vil kunne mærke en markant forskel. Det skyldes ikke mindst støvsugerens kvalitetsstemplede Hepa filterpose, der sikrer, at støv og allergi-gener forbliver i posen. Man kan desuden tilkøbe forskellige børster og et specielt madras-rensekit. Nå, ja, støvsugeren kan i øvrigt også tørpolere flise- og marmorgulve.

Støvsuge-gulvvaskemodulet, som støvsuger og vasker gulvet i en arbejdsgang har indbygget en lille beholder, der indeholder et minimalt brug af vand og miljøvenlig sæbe, som løbende tilføres moppen. Perfekt vask af ikke mindst fugtsensitive gulve. Vandet kan indstilles til tre forskellige fugtigheds-niveauer, og de specialudviklede mopper klarer alle slags gulve, og kommer helt ind i alle kanter og hjørner.

Det tyske firma Vorwerk er kendt og anerkendt for sine kraftige og innovative støvsugere-gulvvaskere - og har fx i Danmark i 2017, 2018 og 2019 været testvinder i forbrugerbladet Tænk. I Danmark forhandles VB100 modellen bl.a af coop.dk og af firmaet Koboldline.dk i Egå, der tilbyder 30 dages fuld returret på maskinen. Gå ind på koboldline.dk og se video om VB100s unikke opbygning og effektivitet.

Billedtekst: VB100 kan både støvsuge, vaske og polere.

Yderligere oplysninger fås hos Koboldline i Egå på telefon 40 90 10 11.
E-mail: jlv@koboldline.dk Web: www.koboldline.dk
Jess Lauridsen Vang