Publiceret den: 05-05-2021
Siden La Place åbnede i 1987, har hollænderne vidst, at La Place står for god og frisk mad med vægt på velsmag, hurtighed og bekvemmelighed – og nu er turen kommet til Danmark. Den XX. maj åbner La Place dørene på Københavns Hovedbanegård. Med mere end 70 restauranter i Holland og resten af verden samt et gennemprøvet koncept, tror La Place på, at restauranten på Københavns Hovedbanegård også her vil blive en fast destination for både pendlere, lokale og foodies.

Medarbejderne hos La Place lægger al deres viden, kærlighed og lidenskab i en omfattende og varieret menu med mere end 80 lækre hjemmelavede retter til både morgen, frokost og middag baseret på signaturretter, sæsonbetonede indslag samt vegetariske og veganske retter. Det bliver en rigtig ”Love at first bite” oplevelse, som stimulerer alle sanser.

Der er plads til gæsterne indenfor i de nyindrettede omgivelser, men de der har travlt med at nå toget, kan også tage mad med på farten fra ekspreskassen, som vender direkte ud mod det travle hovedstrøg på Hovedbanegården. Kaffenbaren – beliggende i hjertet af restauranten – serverer La Places egen certificerede kaffe, herunder signaturdrikken Caramello Latte.

Om La Place
Siden 1987 har La Place været succesfuldt koncept, hvor naturlige, friske og hjemmelavede produkter spiller hovedrollen. Ud over 60 restauranter i Holland findes La Place også i USA, Canada, Frankrig, Spanien, Østrig og Tyskland. I begyndelsen af 2016 blev La Place købt af Jumbo Groep Holding B.V., som også ejer supermarkedskæden Jumbo, den næststørste i Holland med i alt omkring 700 butikker i Holland og Belgien.
Christian Berton

SSP Danmark