Publiceret den: 08-04-2021
Foråret er her, og med påskeferien slår mange af landets isboder lugerne op for salg af årets første is. Men hvor tager vi hen, når is-oplevelsen skal være ekstra god?

Hvert år kårer OpdagDanmark landets bedste oplevelser inden for en række kategorier, hvor folk via sms og en gratis app kan stemme på deres favoritter og være med til at bestemme, hvor man finder landets bedste badehoteller, campingpladser, ishuse, burgers m.m. I 2020 stemte over 25.000 danskere på deres is-favorit, og nu skal de bedste steder findes for 5. gang. De seneste to år er titlen gået til ishuse i Sønderjylland, og i år skal det blive interessant, om det bliver et sønderjysk hattrick.

Afstemningen starter onsdag d. 31. marts kl. 16.00 og kører frem til onsdag d. 14. april kl. 16.00, hvor en vindere kåres for Nordjylland, Midtjylland, Sydjylland, Fyn og øer, Sjælland og øer samt hele Danmark.

I år har brugerne af opdagdanmark.dk nomineret over 100 ishuse, der skal dyste om hæderen.
Alle de badehoteller, der får mere end 250 stemmer, får en nål på OpdagDanmarks kort over landets bedste oplevelser.

Læs mere om afstemning: https://www.opdagdanmark.dk/danmarks-bedste-ishuse/

Rosetten må bruges frit ifm. omtale af afstemningen. Den må gerne placeres på andre billeder.

Om OpdagDanmark
OpdagDanmark er en privat turistvirksomhed etableret af iværksætterne Sebastian Søndergaard og Lau Starcke-Jensen. OpdagDanmark.dk følges af 36.500 på Facebook, 17.000 på Instagram og 15.000 nyhedsbrevsmodtagere. 16.500 har downloadet appen, der er gratis, til Android og iPhone.
Kontakt Lau Starcke-Jensen, partner og redaktør, på +45 70 60 53 32 eller lau@opdagdanmark.dk
Lau Starcke-Jensen
Telefon:+45 70 60 53 32