Publiceret den: 02-03-2021
Starten af 2021 blev markeret for Mobilunity med en meget hæderlig anerkendelse. I februar anerkendte en stor virksomhedsvurdering platform og en konsulent for B2B-køb og ansættelsesbeslutninger fra Clutch.co, Mobilunity, der er udbyder af dedikerede softwareudvikling hold og R&D-centre med base i Ukraine, som et førende HR-firma 2021 ifølge årsrapporten. Især blev Mobilunity udnævnt til en af de øverste i 2 kategorier: HR Outsourcing og Staffing.

Prisen afspejler perfekt den centrale ekspertise og værdi, som Mobilunity giver: Evnen til at tiltrække toptalenter hurtigt og opbygge den rigtige atmosfære inden for organisationen for at holde medarbejderne motiverede, så de føler sig belønnet. Dette afspejles også i virksomhedens nøgle filosofi om 3R'er (Relationships, Recruitment og Retention): Opbygge varige forhold mellem klienterne og deres dedikerede fjern udviklingsteams, rekruttere de rigtige mennesker effektivt og aldrig stoppe med at arbejde på disse menneskers tilbageholdelse inden for projektet.

Ifølge Henrik Pedersen Country Manager for Mobilunity i Danmark: “Vi er meget stolte over denne anerkendelse, selv om det ikke er første gang vi vinder en pris. Det varme mit dansk hjerte at være en del af en virksomhed, som passer godt på sine medarbejdere. Specielt når vi er på vej ind på det Skandinaviske marked fra vores base i Danmark. Det viser også, at Nearshoring giver tryghed for virksomheder, der vælger at gøre brug af Nearshoring. Vi arbejder hver dag på at blive bedre til det vi gør, og det vil vi fortsætte med år efter år.”

For Mobilunity er dette den 4. B2B-pris fra Clutch.co i træk:
- i 2020 blev virksomheden udnævnt som et top IT- og forretning tjenester bureau i Ukraine,
- i 2019 blev det beæret med at være blandt de bedste personale forøgelse firmaer,
- i 2018 blev det anerkendt som en af de førende blandt B2B-tjenesteudbydere.

Mens det foregående år var udfordrende for alle virksomheder over hele verden, fortsætter Mobilunity med at øge deres team og forblive på rette spor takket være valg af den rigtige strategi fra starten: Fokus på menneskene og opbygge langvarige relationer med både klienterne og lokalt software tekniske talenter. Antallet af de nylige anerkendelser beviser kun, at: I februar 2021 blev virksomheden også nævnt på en liste over top100 HR-brand blandt ukrainske IT-virksomheder ifølge den populære jobportal.

Om Mobilunity
Mobilunity er en anerkendt udbyder af dedikerede udviklingsteams med hovedkontorer i Kiev, Ukraine og base i Danmark. Siden 2010 har virksomheden med stor succes bygget over 40 udviklingsteams til kunder fra Schweiz, Tyskland, Holland, Danmark, Finland, Belgien, Frankrig, Storbritannien, Canada, USA, Israel og Japan. Mobilunity mener, at et varigt partnerskab mellem klienten og tjenesteudbyderen kun kan baseres på gennemsigtighed mellem parterne og løbende investeringer i relationer.
For mere information omkring Mobilunity besøg deres hjemmeside https://mobilunity.dk/

Om Clutch
Clutch er en global platform for anmeldelser og vurderinger grundlagt i 2013, der ligger i Washington, DC, og som viser B2B-tjenesteudbydere i forskellige servicekategorier og hjælper virksomheder med at træffe informerede valg baseret på verificerede anmeldelser. Det blev anerkendt af Inc. Magazine, der er en af de 500 hurtigst voksende virksomheder i USA og en af de 10 hurtigst voksende virksomheder i Washington, DC, samt ligger på en top50 liste over opstartede virksomheder på LinkedIn.
For mere information omkring Clutch besøg deres hjemmeside https://clutch.co/
Anastasia Stefanuk
Telefon:+380734256673