Publiceret den: 11-01-2021
I 2020 stemte over 16.000 danskere på OpdagDanmarks kåring af Danmarks Bedste Pizza. Dengang hev Ristorante Fratelli i Haderskev titlen til Sønderjylland. Nu er jagten gået ind på at finde dette års bedste pizza-sted, og danskerne har allerede nomineret over 80 steder. Kan Fratelli igen hive titlen til Haderslev, eller skal vi til en ny by for at finde Danmarks Bedste Pizza 2021?

Hvert år kårer OpdagDanmark landets bedste oplevelser inden for en række kategorier, hvor folk via sms og gratis app kan stemme på deres favoritter og være med til at bestemme, hvor man finder de bedste badehoteller, campingpladser, ishuse, burgers m.m. Nu er det igen blevet tid til at finde landets bedste pizza.

Afstemningen starter torsdag d. 14. januar kl. 12.00 og kører frem til torsdag d. 28. januar kl. 12.00, hvor en vinder kåres for Sjælland, Fyn, Nordjylland, Midtjylland og Sønderjylland samt byerne København, Aarhus, Odense og Aalborg. Man kan nominere sin favorit frem til fredag d. 15. januar kl. 12.00.

Alle de pizza-steder, der får mere end 250 stemmer, får efterfølgende en nål på OpdagDanmarks kort over landets bedste oplevelser.

Afstemningen kan findes her: https://www.opdagdanmark.dk/danmarks-bedste-pizza

Om OpdagDanmark
OpdagDanmark er en privat turistvirksomhed etableret af iværksætterne Sebastian Søndergaard og Lau Starcke-Jensen. OpdagDanmark.dk følges af 36.200 på Facebook, 13.500 på Instagram og 16.000 nyhedsbrevsmodtagere. 13.000 har downloadet appen, der er gratis, til Android og iPhone.
Lau Starcke-Jensen
Telefon:+45 53 63 12 14