Publiceret den: 31-12-2020
Så snart Corona-restriktionerne tillader at vi igen besøger detail-butikker, slår vi hos Danmarks ældste sexshop dørene op til helt nye og kæmpestore lokaler i centrum af Århus. Det gør forretningen med en Grand Opening så snart det er muligt.

Danmarks ældste sexshop, som har haft hjemme på adressen Paradisgade 11 i over 50 år, har haft stor succes i de mange lange måneder med Corona, og tager derfor nu det store skridt og flytter til meget større lokaler. Heldigvis for butikkens fast kunder bliver det ikke svært at finde frem til vores nye lokaler - butikken flytter nemlig fra Paradisgade 11 til Paradisgade 17.
Vores butik med navnet Tys-tys, sender signaler om noget frækt og hemmeligt. Og på vores webshop gør vi også en stor dyd af at have 100% diskretion og dermed ikke afsløre din pakkes indhold. I mange år har man også kunnet kæde vores fysiske butik sammen med noget ”tys-tys”. Dette er dog bestemt ikke i samme grad tilfældet med vores nye store butikslokaler - her vil vi være langt nemmere at få øje på… Og dermed noget mindre ”tys-tys”.
De meget større lokaler vil bl.a. betyde, at man som kunde kan får mulighed for at stifte bekendtskab med et langt større vareudvalg. Generelt vil vores kunder kunne se frem til at få en langt bedre købsoplevelse i vores nye lokaler. Det vil de, idet vi vil kunne tilbyde flere brands, større varelager og dermed mindsket risiko for at gå tomhændet hjem og et større flow med mulighed for at plads omkring sig og dermed ro til at undersøge sine muligheder og tage sig god tid til at vælge den rigtige vare.
Med udgangspunkt i vores succes i 2020 ser vi frem til at udvide og ’komme frem i lyset’ i Smilets By og hjælpe endnu flere med at ”bringe smilet frem hos hinanden” i privaten. Vi glæder os til at tage imod såvel nye som gamle kunder i vores nye lækre lokaler i 2021!
Pernille
Telefon:60 599 006