Publiceret den: 08-12-2020
Den professionelle soldat og visionære sociale entreprenør, Adam Dollner, vil hjælpe lokale forretninger i Danmark og globalt. Adam Dollner ønsker at udvise et socialt ansvar og tilbyder derfor alle butikker, cafeer, barer, mm. en gratis og komplet innovativ webshop på en e-mærket markedsplads, som den enkelte forretning selv har fuld kontrol over. Adam har skabt og udviklet en af verdens mest innovative markedspladser, ShopByLocals.dk, med det formål at hjælpe lokale forretninger til at sælge lokalt, globalt, overleve COVID-19 og være sikre til fremtidens købsbehov. ShopByLocals.dk er verdens første markedsplads for lokale forretninger rundt omkring i verden, hvor man kan sælge produkter (fysiske og digitale), services og events lokalt og globalt. Sælgeren har sin helt egen webshop på eget lokalt sprog på en markedsplads, der indeholder mere end 68 unikke funktioner, hvoraf mange af funktionerne er nytænkende, såsom Virtual Reality (360 graders VR-tur af deres forretning), Augmented Reality (se produktet i fuld størrelse inden du køber det (pokemon go princippet)), aktionsmulighed og integreret QR-koder. ShopByLocals.dk kombinerer det bedste fra Amazon, eBay, Miinto.dk, Etsy og andre markedspladser og tilføjer innovation. Når en vare eller service oprettes på ShopByLocals.dk kan denne også gøres synlig på 100+ andre platforme, såsom Facebook Shop, Amazon, ebay, etc. Dette sparer den lokale sælger for at skulle investere titusindvis af kroner i udvikling af webshop og oprettelse af kortaftaler. På ShopByLocals.dk kan der betales med alle typer betalingskort - Apple pay, Gpay, etc.

Adam Dollner stiller meget gerne op til et interview og kan kontaktes via
Mobil: +45 538 532 76
E-mail: adam@hublearn.com